סרטון שהפך לוויראלי בימים האחרונים ברשתות החברתיות מציג את הנקמה המצחיקה של בחורה שגילתה שבן זוגה בגד בה עם מספר נשים שונות. כחלק מהנקמה, הבחורה, שלא צוין מהיכן היא, החליטה לפעול דווקא בזמן שבן זוגה הבוגדני בשירותים, עם מספר שלבים הזויים שבסופם נחשפה הסיבה האמיתית להפתעה שהיא ערכה עבורו. צפו בנקמה המושלמת של בת הזוג הנבגדת:

הנקמה הגאונית של צעירה שגילתה שבן זוגה בגד בה (צילום: מתוך פייסבוק)

תחילה, הגבר הבחין כי על נייר הטואלט כתוב בגדול "היי בייבי, יש לי הפתעה בשבילך – תפתח את המעטפה", בעוד ברקע הגבר הנרגש סיפר על ההפתעה שהכינה לו חברתו. לאחר מכן, הצעירה הפנתה אותו אל המנורה, שם חיכה לו פתק שהפנה אותו להמשיך ולחפש אחר ההפתעה בתוך הניאגרה של האסלה. לאחר שחיטט במים המלוכלכים, חיכתה לו ההפתעה הראשונה.

בתוך קופסת פלסטיק קטנה, כזו שמוצאים בתוך ביצת הפתעה, בת הזוג שמה את הטבעת שהוא נתן לה בעבר, אליה היא צירפה פתק ובו נכתב: "קח אותה בחזרה, ותסתכל מתחת לאסלה". בשלב הזה, הכל החל להתבהר עבור הגבר, לאחר שמצא תמונות של עצמו עם נשים אחרות, בעוד על כל תמונה מאחור בת הזוג כתבה בבירור – "זו לא אני". 

על התמונה האחרונה בערימה, הבחורה כתבה כי יש "עוד הפתעה", בעוד הגבר המבולבל החל להפיל חפצים בחדר מרוב בהלה. כאשר הגבר המשיך לחפש אחר ההפתעה הנוספת, הוא מצא בצד השני של האסלה ממרח שוקולד, שאמור לדמות צואה, ולצידו טלפון. בתוך בטלפון חיכה סרטון שהכינה מראש הצעירה ובו היא אמרה, במשחק מילים שבהחלט נשמע טוב יותר באנגלית, "בגדת בי? אני אחרבן עלייך". 

רגע הנקמה של הצעירה הפך לוויראלי במיוחד ברשת וזכה למאות אלפי צפיות ותגובות של גולשים שהתגאו בצעירה ובדרך המקורית שבה היא בחרה לחשוף את בן זוגה. אחת הגולשות כתבה: "אני יכולה לומר בכנות, אם בעלי יבגוד בי לא יהיה לו זמן לכל הפתקים האלה", בעוד אחרת הוסיפה בהלצה: "מזל שהוא נכנס עם הטלפון לשירותים".