ביום רביעי האחרון צוין יום הגולדן רטריבר הבינלאומי, בעקבותיו צצו סרטונים מדהימים של הכלבים הנאמנים מאותו הסוג. סרטון אחד, שתועד בחודש אפריל האחרון, הפך לוויראלי במיוחד וכבש לבבות של מיליוני גולשים ובו אפשר לראות את הכלב, מאו מאו, מסרב לעזוב את מיטת החולים של בעליו, שהיה מחובר למכונת הנשמה. צפו בתיעוד של מאו מאו שובה הלב: 

הגולדן רטריבר בן השנתיים, ששייך לאדם ששם משפחתו הוא שאו המתגורר בעיר שינקסיאנג שבסין, נצפה בסרטון כשהוא מניח את ראשו על חזה בעליו בעודו שוכב במיטה. על פי הדיווחים, שאו סבל מלחץ דם גבוה ומחלות לב, שהיו עלולות להתפרץ כדום לב קטלני, לכן הרופאים המליצו לו להיעזר במכונת הנשמה בלילות. 

כלב ממתין לבעליו המנוח כבר למעלה מחמש שנים - ומסרב לעזוב | צפו בתיעוד המרגש

מאו מאו המרגש היה נראה מודאג ממצבו של בעליו וניסה להרגיע אותו בדרכו שלו. בתיעוד אפשר לשמוע את שאו אומר: "אל תדאג, אני בסדר. אתה יכול ללכת", אלא שמאו מאו סירב לעזוב ומאז הוא ישן צמוד אליו כל לילה. "בכל פעם שקשה לי לנשום הוא חש במשהו, כאילו הוא יודע שאני חולה. הוא היה קם רק שאני מתעורר", סיפר שאו. 

הסרטון הפך לוויראלי ברשתות החברתיות והגולשים לא הצליחו להישאר אדישים לכלב שובה הלב. גולש אחד כתב: "כלבים יודעים הכל בדיוק כמו בני אדם! הם באמת המשפחה שלנו", ואילו בעל גולדן רטריבר שיתף סיפור דומה וכתב: "כשאני חולה הכלב שלי תמיד נשאר לידי. זה מחמם לי את הלב".