כלב נאמן ושבור לב עבר להתגורר מחוץ למקום העבודה של בעליו לשעבר והמתין לחזרתו כבר למעלה מחמש שנים, לאחר שהוא הלך לעולמו. הכלב המקסים, המכונה דה הואנג, שפירוש "צהוב גדול" בשל צבע הפרווה שלו, אפילו ברח מבית השכנים של בעליו, שניסו לאמץ אותו לאחר שהוא מת. צפו בכלב דה האונג ממתין לבעליו בקטע קורע לב: 

הסיפור המרגש של דה הואנג השווה לא מעט לסיפורו של הכלב היפני האצ'יקו, שחיכה לבעליו בכל יום בתחנת הרכבת במשך תשע שנים לאחר מותו, ואף הופק בעקבותיו סרט הוליוודי מפורסם. דה הואנג היה כלב רחוב, לפני שחייו ניצלו בזכות בעליו, שזוהה רק בשם משפחתו שן. כמו כן, שן עבד כמאבטח בחניון ברובע הואנגו שבצפון מזרח סין, שם לאורך השנים הכלב בילה והפך ל"כלב השמירה". 

בשנת 2015 שן מת ממחלת הסרטן, ומאז בכל יום כלבו הנאמן המתין בסבלנות לשובו בכניסה לחניון. בתיעוד קורע לב ששותף ברשת חברתית סינית, אפשר לראות את הכלב עומד בקור ומסתכל על הכניסה למקום, כאשר בכל פעם שעובר על ידו אדם הוא מזנק לעברו כדי לראות האם זה בעליו. תושב האזור אמר לתקשורת המקומית: "דה הואנג גר שם בחמש השנים האחרונות. הוא סירב שיאמצו אותו, אפשר להתיידד איתו אך הוא לעולם לא יתייחס אליכם כאל הבעלים שלו. יש לו רק משימה אחת – למצוא את שן". 

בהמשך הראיון, עוברת אורח נוספת סיפרה: "דה הואנג קופץ בכל פעם שהוא מזהה גבר גבוה ורזה, כפי שהיה שן. אך אפשר לראות את האכזבה בעיניו כשהוא מגלה שזה לא הוא – זה סיפור עצוב". גם נכון לזמן כתיבת שורות אלו, דה האונג ממשיך לשהות מחוץ לחניון, על אף שרבים כבר ניסו לאמץ אותו ולהעניק לו בית חם, אך הוא בחר לברוח ולשוב לחכות לבעליו.