כשבעליה של הכלבה לולו, בורדר קולי בת 8, הלך לעולמו, הוא בחר להשאיר בצוואתו לא פחות מחמישה מיליון דולר שיוקצו עבורה. איש העסקים, ביל דוריס, שנהג להסתובב בעולם בעקבות עבודתו, תמיד הרגיש כי לא הקדיש מספיק זמן לכלבתו האהובה ולכן בחר להוריש את מיטב כספו לחיית המחמד שלו. כעת, לולו נמצאת בטיפולה של חברתו הטובה של דוריס, שבעצם זכתה בסכום האסטרונומי. צפו בראיון עם היורשת של לולו, מרתה ברטון:

על פי הדיווח של Channel 5, דוריס היה רווק שמעולם לא התחתן או הביא ילדים לעולם, ומת ממחלה לפני כחודשיים בגיל 84. ידידתו, מרתה ברטון בת ה-88, קיבלה את כל הונו על מנת שתוכל להמשיך לטפל בלולו הכלבה ובימים אלו, לולו הועברה אל ביתה שבנאשוויל, ארה"ב, שם היא הייתה שוהה מפעם לפעם במהלך שהותו של דוריס בחו"ל. 

מרתה ברטון ולולו (צילום: צילום מסך יוטיוב)
מרתה ברטון ולולו (צילום: צילום מסך יוטיוב)

בראיון לתקשורת המקומית, ברטון סיפרה כי לולו אוהבת להגן על ביתה וכי היא משמשת מעין "כלבת שמירה". בהמשך הראיון ברטון אמרה: "ביל ממש אהב את הכלבה הזו והוא נהג להשאיר לי אותה כדי שאשמור עליה. אבל אם להגיד את האמת, אני לא יודעת מה אני חושבת על זה". כמו כן, בצוואה נכתב: "חמישה מיליון דולר יועברו לקרן נאמנות שתוקם עם מותי במטרה לטפל בכלבת הבורדר קולי שלי".

בהמשך הצוואה נכתב: "כסף זה נועד על מנת לספק את כל צרכיה של לולו, שתישאר ברשותה של מרתה ברטון". מהתקשורת המקומית נמסר כי אין לברטון כוונה לקנות ללולו קערת אוכל מזהב או קולר מצופה יהלומים, אלא בסך הכל לדאוג לצרכיה היום יומיים. "אני יודעת שאין שום סיכוי שאצליח לבזבז סכום כזה, אבל הייתי שמחה לנסות", התבדחה ברטון.