ביום חמישי האחרון, שיאי גינס הודיעו כי שני כלבי בורדר קולי מקליפורניה הצליחו לשבור את השיא העולמי במספר הפעלולים שבוצעו אי פעם על ידי שני כלבים בדקה אחת. הכלבים, וויש והלו, ביצעו 28 תרגילים בזמן של 60 שניות בלבד, בזכות מאלפת הכלבים שלהם, אמילי לרלהאם. כמו כן, וויש גם שבר את השיא בזחילה המהירה ביותר לחמישה מטרים שבוצעה על ידי כלב, בזמן של 2.175 שניות. צפו בוויש והלו מבצעים את התרגילים: 

לרלהאם, שמאלפת כלבים כבר כ-15 שנים, משתמשת בשיטה של חיזוקים חיוביים שאינה כרוכה בשום הפחדה פיזית או פסיכולוגית. על פי הדיווח באתר הרשמי של גינס, המאלפת נעזרה במילות עידוד כמו "טוב" ו"כן", יחד עם הרבה פינוקים להולכים על ארבע. כמו כן, ללרלהאם יש עמוד יוטיוב המוקדש כולו לסיוע לבעלי חיות מחמד אחרים, במטרה שיאלפו אותם בשיטה הנכונה ביותר. ובנוסף, היא בעלת חוגי אילוף כלבים הידועים בכל העולם בשם "דוגמנטיקס".

גזע הכלבים, בורדר קולי, מיוחס לכלב בית שפותח במקור בסקוטלנד ואומן במטרה לסייע ברעיית צאן. כמו כן, על פי רבים בכל העולם, בורדר קולי הוא הגזע החכם ביותר בעולם, כאשר על פי הטענה, הם מסוגלים ללמוד הנחייה חדשה תוך פחות מ-5 חזרות ולזכור אותה כ-95 אחוז מהזמן. מעבר לחוכמה של הגזע, הם ידועים גם בתוך כלבי משפחה מצוינים.