חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה הערבית המשותפת התראיין הערב (שני) לתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ותקף את מועמד מפלגת "הציונות הדתית" לכנסת, איתמר בן גביר. "איתמר בן גביר הוא פאשיסט. הוא לא סתם איש ימין גזען, מדובר בתומך של בתורתו של כהנא שהוצאה מחוץ לחוק בישראל. יש בתורה הזו אלמנטים ניאו-נאציים", השתלח טיבי.

חבר הכנסת הגיב לנתונים שעלו מסקר 103FM, על כך שישנו רוב  בין בעלי הדעה בימין ובליכוד, הרוצה לראות את בן גביר בממשלה הבאה, ואמר: "להגיע ליום כזה, זהו אות קין לחברה הישראלית, אך בעיקר על מי שהכשיר את הדבר הראש – ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמוכן למען הישרדות וביטול משפטו לעשות הכל, אבל הכל, כולל הכנסת תומכי כהנא לממשלה".

עימות בין בן גביר לעוזר ח"כ ברשימה המשותפת. צילום: עטרה גרמן

"אני כל חיי דאגתי להביא חיים לעולם, השקפת עולמי היא הומנית ושוויונית וכך גם של רשמתי. אני אומר בגאווה שאני תומך בסיום הכיבוש על החברה הפלסטינית, אך אתם יכולים לבדוק את עמדותיי בהקשר לרוצחים", השיב טיבי לביקורת שהעביר עליו יוכפז והוסיף: "שני מטר ממני בכנסת יושבים אנשים עם דם על הידיים של פלסטינים, כל מי שהרג והתגאה בהרג של אזרחים פלסטינים, יש לו דם על הידיים. אף אחד ברשימה המשותפת לא פגע או הרג אף אחד. אך אנחנו תומכים במאבק הפלסטיני".

בן גביר הגיב לראיון המסעיר של טיבי ומסר: "כשטיבי מכפיש אותי אני יודע שאני בדרך הנכונה. בכנסת הקרובה נוביל רפורמה במערכת המשפט שתביא לכך שלראשונה טיבי וחבריו ייפסלו וייזרקו מכנסת ישראל".

"אחמד טיבי בלחץ, ובצדק. החיבור שלנו בציונות הדתית ימנע ממשלת שמאל על חודם של אחמד טיבי והיבא יזבק. אמנם טיבי מנסה להצטייר כהומניסט, אך הגיע הזמן לקרוע מעליו את התחפושת: טיבי הוא תומך טרור מובהק, מהלל שאהידים, יועצו הקרוב של הרוצח יאסר ערפאת ומעריצו של מכחיש השואה אבו מאזן", סיכם בן גביר את תגובתו.