היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט התראיין היום (ראשון) לרדיו קול ברמה והתייחס לקמפיינים השונים של המפלגות לקראת הבחירות לכנסת ה-24. היועץ הסביר מדוע דווקא איתמר בן גביר, שמפלגתו חתמה לאחרונה הסכם עודפים עם הליכוד, נמצא במצב הטוב ביותר לקראת הבחירות.

קמפיין הליכוד נגד יאיר לפיד

לדבריו, איתמר בן גביר, שנמצא תחת מתקפה מצד מפלגות השמאל לאור התבטאויותיו לאורך השנים, דווקא עולה בסקרים בעקבות אותן התקפות. "השמאל עושה לבן גביר את הקמפיין הכי טוב", אמר קלוגהאט.

"לליכוד ויש עתיד יש זהות אינטרסים מוחלטת. הם עושים קמפיין משותף כי הם רוצים לרוץ האחד נגד השני", הסביר קלוגהפט שטען כי גם בין ש''ס וישראל ביתנו ישנה חפיפה באינטרסים ולכן הקמפיינים שתוקפים אחד את השני, אשר תורמים מנדטים לשתי המפלגות.

קלוגהפט התייחס גם לתקווה חדשה של גדעון סער וימינה של נפתלי בנט ואמר כי הצניחה בסקרים של שתי המפלגות נובעת מהעובדה כי "לאף מפלגה אין אינטרס לעשות נגדן קמפיינים". לדבריו, סער ובנט לא בשיח ולכן הם יורדים בסקרים האחרונים. בהתייחסו לבנט קבע קלוגהפט כי בנט נמצא בבעיה בעקבות הכתרתו כ"ממליך המלכים" של בחירות 2021. "כשנותנים לך את התואר חודש לפני, כולם נערכים בהתאם", הסביר.