בת 35, שנפרדה מהארוס שלה בקיץ האחרון כארבעה חודשים לפני החתונה המיועדת, החליטה להפוך את התאריך שנקבע לחתונה מסוג קצת אחר. מג טיילור מוריסון, קואוצ'רית מאטלנטה, גורג'יה, נישאה לעצמה "כסמל לאהבה עצמית", וכשהיא לבושה בשמלת כלה ומוקפת בחברים ומשפחה, מוריסון נשבעה לאהוב לנצח – את זו שבמראה. צפו בראיון עם מג לתוכנית This morning:

הטקס, שנערך בצורה מצומצמת בקולורדו, עקב הנחיות הקורונה, נכחו עשרה מהקרובים אליה ביותר. "שמעתי על נישואים עצמיים בעבר ותמיד חלמתי להתחתן, אז חשבתי למה לא להתחתן על עצמי? זה יכול להיות ממש כיף", אמרה מוריסון בראיון לתוכנית This Morning. בנוסף היא סיפרה כי היא הכינה עמוד באפליקציית הפינטרסט, שהכיל את כל חלומות החתונה שלה, והיא החליטה להפוך את כולם למציאות. 

"זו מחויבות לאהבה עצמית ולדאגה עצמי. תמיד לשים את עצמי במקום הראשון, כי אני חושבת שכל מערכת יחסים טובה, בין אם זה עם עצמנו או עם אחרים, מתחילה בהערכה עצמית", הסבירה הכלה. כמו כן, כמו רוב הכלות לעתיד, מוריסון תכננה בקפידה את היום הגדול במשך חודשים, הזמינה לעצמה עוגת חתונה מושקעת ורכשה את שמלת הכלה החלומית שלה, אפילו טבעת יהלום נוצצת הייתה לה. 

עם זאת, מוריסון סיפרה כי לא כל קרוביה תמכו בהחלטה. "אמא שלי הודתה שהיא לא כל כך אוהבת את הרעיון. היא דאגה שאנשים יפרשו את זה כנרקסיסטי, אבל בסוף ניהלנו על זה שיחה והסברתי לה את העמדה שלי", אמרה מוריסון בראיון. כמו כן, היא הסבירה שעכשיו היא לגמרי מחויבת לעצמה, ובכל פעם שהיא מביטה בטבעת שעל ידה, היא זוכרת לאהוב את עצמה ללא תנאים, בבריאות ובחולי, בעוני ובעושר, כל ימי חייה.