גבר רומנטי, שעובד כמפתח אפליקציות ורובוטיקה, השתמש ברובוט למשלוחי מזון על מנת להציע נישואין לבת זוגו בשנה האחרונה. בגלל אהבתם המשותפת של בני הזוג לטכנולוגיה, בן הוגאן, בן ה-39 מבריטניה, החליט להפתיע את אהובתו בהצעת נישואין שהתקיימה בערב חג המולד, כאשר הטבעת הגיעה בתוך רובוט על גלגלים. צפו בהצעת הנישואין המרגשת:

הצעת נישואין עם רובוט (צילום: רויטרס)

לדבריו של הוגאן, לזוגתו, שרי בת ה-38, יש "אובססיה מוזרה" לרובוטיקה, לכן הוא החליט להיות יצירתי ולהשתמש ביכולותיו על מנת להפתיע אותה בהצעת נישואין שמשלבת את התחביב האהוב עליה. בעזרת יצירנית הרובוטים Starship Technologies, מפתח האפליקציות בנה את רובוט המשלוחים המיוחד, אחרי תכנון ועבודה של שבועות. 

בני הזוג הכירו באנגליה, זמן קצר לפני שפרצה מגיפת הקורונה. בעקבות תקופת הסגר והשהות הממושכת של השניים יחד, הם הבינו כי הם רוצים להינשא זה לזו. בתיעוד מרגש מרגעי ההצעה, אפשר לראות את הרובוט מתגלגל אל עבר השניים, שמוקפים בשלושת ילדיה של שרי מנישואיה הקודמים. כאשר הוגאן פתח את מכסה הרובוט, התגלו עלי כותרת אדומים ובמרכזם קופסא כסופה עם טבעת נישואין.

בראיון לסוכנות הידיעות רויטרס, שרי סיפרה: "חשבתי שהוא יביא בתוך רובוט המשלוחים שוקולדים או אלכוהול לקראת החג, אך לא האמנתי שבפנים תחכה לי טבעת". בנוסף לה, גם הוגאן סיפר: "זה היה מדהים. אני כבר עייף מלשמוע על דברים רעים שקורים, לכן אני שמח כל כך על המסע החיובי שמתחיל בחיינו עכשיו".