לילה לא שקט עבר על תושבי קלנסווה בעקבות החיסול הכפול, שעה שבין העבריינים החלו פעולות נקם ויריות נורו לעבר בתי התושבים במשך דקות ארוכות וללא הפסקה, כך נמסר ל"מעריב". לאחר שקטין בן 17 נפגע במהלך הירי ראש עיריית קלנסווה עבד אלבאסט סמארה שלח אצבע מאשימה ונוקבת כנגד המשטרה. "לצערי עברנו לילה סוער עם קרבות ירי לעבר בתים של תושבים במסגרת אותו סכסוך בין משפחות", אמר סמארה.

הוא ציין כי "רק בחלוף כ-40 דקות הגיעה המשטרה לעשות סדר" והוסיף: "זו הפקרות ממש, אוזלת ידה של המשטרה שבמקום להפגין נוכחות בעקבות אותו חיסול כפול, נעלמה מכאן ונתנה לחוגים הללו להשתולל במהלך הלילה. במזל לא נרשמו יותר נפגעים. אנחנו לא יכולים יותר לשתוק וכנראה אם אנחנו נבין שהמשטרה לא מסוגלת לספק את הסחורה ולדאוג לביטחון שלנו, ניקח את החוק לידיים אך לא חלילה מבחינה פלילית. פשוט נגייס כסף מתושבים ונשכור שירותים של חברות אבטחה פרטיות שיפטרלו בקלנסווה וישמרו על ביטחון תושבים. אני חושב שזה נגיף יותר קשה מהקורונה".

לטענתו של סמארה, "בקורונה כל המדינה התגייסה. פה יש קריאה גם אל החברה היהודית להרים את הקול שלה ולתמוך בנו, ולהירתם בצעקה שלנו אל המשטרה, אל המדינה ואל הממשלה. תעמדו לצידנו במאבק הקשה הזה. יש לנו בבתי החולים רופאים, אחיות, אחים ואנשי רפואה שנרתמים בכל מאבק קשה בחברה הישראלית ללא דופי, ועתה הגיעה העת לסייע לנו. מספיק כבר, הגיעו מים עד נפש".