יו"ר מפלגת נעם, חבר הכנסת אבי מעוז אמר הבוקר (ראשון) כי יצביע "אך ורק בעד ממשלה בראשות בנימין נתניהו, ללא שום רוטציה וללא שום מוטציה. רק הוא קיבל 25% מקולות הבוחרים ולכן לא רוטציה ולא ח''כ אחר מהליכוד שירכיב את הממשלה". כזכור, מעוז נבחר כח''כ מטעם רשימת "הציונות הדתית", אשר לכל אורך מערכת הבחירות הודיעה כי תתמוך בנתניהו להרכבת הממשלה.

מעוז הסביר כי את עמדתו גיבש משתי סיבות שונות. האחת, "הכרת הטוב לראש הממשלה על כל מה שפעל למען המדינה במיגור מגפת הקורונה, ובהתעצמות המדינית, כלכלית וביטחונית של המדינה. כל הכופר בטובתו של חברו, לבסוף כופר בטובתו של מקום, זהו יסוד גדול ביהדות".

הסיבה השנייה להחלטתו, היא לדבריו, רצון העם: "זהו הביטוי המכוון ביותר לרצונו של עם ישראל כפי שבא לידי ביטוי בבחירות האחרונות, אז נתניהו קיבל רבע מקולות הבוחרים".

גם יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, חזר על התנגדותו לשיתוף פעולה עם עבאס, וצייץ: "לממשלה שנשענת על רע"מ אין זכות קיום. קחו את המאמר הזה של עבאס, בו הוא טוען שהציונות היא פרויקט גזעני ואלים, מביע תמיכה בחמאס, מברך אותו על הסכמתו למדינה פלסטינית בגבולות 1967, ותומך בהתנגדות האלימה של חמאס נגד חיילי צה"ל. איתו אתם רוצים להקים ממשלה?".