מריה אלקין, אשתו של חבר הכנסת זאב אלקין הגישה אמש תלונה במשטרה לאחר קללות שספגה מפעילי ימין מול ביתם שבירושלים. המוחים, ביניהם תומכי ליכוד, הפגינו במחאה על עזיבתו של אלקין את הליכוד לטובת מפלגת תקווה חדשה בראשותו של גדעון סער. אלקין התראיינה הבוקר (שלישי) ב"כאן ב'" וסיפרה על האירוע: "זו לא הפגנה, זו בריונות".

"נוצרה שגרה מאוד מוזרה שבאים מתחת לבית שלי בשעות שבהן אני לבד כשזאב לא נמצא", סיפרה אלקין. "לא זיהיתי את המפגינים אבל זיהו אותם בסרטונים כפעילי ליכוד וחלקם אפילו משתייכים ל'לה פמיליה' הבית"רים. אלה לא אנשים שאני מכירה, הם צעקו דברים מאוד קשים שהלב שלי נאטם כשאני נאלצת לחזור עליהם".

אלקין המשיכה: "זה כבר לא מופנה לבעלי, זה מופנה ומכוון אליי ולילדים שלי. צעקו לי, גברת אלקין, את בוגדת, אישה רעה, מטורפת, גויה, רוסיה מסריחה. הם הוסיפו גם מרכיבים גזעניים".

לגברי אלקין זו אינה הפעם הראשונה שזה קורה. "זה קרה פעמיים, בפעם הראשונה במסגרת הפגנה, אפילו הסכמתי לצאת ולהפגין איתם ולצעוק בהומור, אבל הם לא הבינו את זה. אפילו קראו לילדה שלי בת ה-5, אמרו לה בפעם הקודמת תקראי לאמא שלך, אבא שלך פושע. הילדה הייתה בטראומה, אתמול כשזה קרה שוב - היא פשוט התאבנה ובהתה בחלל".

אלקין הוסיפה כי הגישה תלונה כאמור נגד פעיל ליכוד שתקף אותה וביקשה צו הרחקה שיגן עליה ועל ילדיהם של בני הזוג. עוד סיפרה, כי "אתמול אחד המפגינים ניסה להגן עליי וחטף מאותו פעיל אגרוף בפרצוף. אין לנו אבטחה. הפגנות הן כלי חשוב במדינה דמוקרטית, אתמול זו לא הייתה הפגנה, זו בריונות. זה חייב להיפסק. זה שבעלי עזב את הליכוד ועבר לתקווה חדשה לא נותן לאף אחד לגיטמציה לתקוף אותי וגם לא אותו".