במהלך שיחת פאנל באולפן חדשות 12 בנוגע למצב הביטחוני המתוח במדינה והעימותים בין היהודים לערבים בשטח ישראל, התפרץ ויכוח סוער בין הכתב הצבאי, רוני דניאל, לבין הפרשנית המדינית, דנה ויס. כשהיא נסערת מאוד, ויס החלה בנאום קצר בו היא הביעה את דעתה בנוגע לאירועים,  אך לעומתה דניאל לא חשב אותו הדבר ותקף אותה בהערה "שאינה ראויה". צפו בויכוח הסוער בין שני העיתונאים:

עימות בין רוני דניאל לדנה ויס באולפן (צילום: חדשות 12)

ויס דיברה על העימות העמוק בין הדתות, ואף טענה כי היא מקבלת באופן אישי הודעות פוגעניות ואיומים על חייה. "אני מרגישה שהדם רותח וכולם נמצאים בכאב מאוד ברור", אמרה ויס והוסיפה: "אם אנחנו נשב פה וכל הזמן נגיד 'ניקח את החוק לידיים, זה כן סימטרי וזה לא'. חברים אנחנו באירוע חמור והגענו לנקודת הקצה שבה אנחנו צריכים לראות איך ממשיכים עם מדינה יהודית ומדינה דמוקרטית".

בהמשך דבריה של ויס היא טענה כי האירוע החמור המתרחש בימים אלו הוא "גדול על המשטרה", ולאחר מכן התייחסה לשימוש בנשק, משני צדי המערכה. באותו המשפט, רוני דניאל התפרץ אל דבריה: "דנה אל תטיפי לנו מוסר. תשתי קצת מים קרים ותרגיעי טיפה". בעקבות כך, ויס ודניאל החלו בויכוח על עמדותיהם ודעתם בנושא, מה שגרם גם לוויס להיכנס בדבריו של דניאל ולהחזיר לו באותה האמירה: "תשתה מים". ההתנצלות של רוני דניאל בעקבות העימות: 

לבסוף, מגיש התוכנית, אורן וייגנפלד, קטע את הויכוח הסוער בין השניים והרגיע את הרוחות: "דנה מדברת מדם ליבה וגם אתה. כולנו כואבים את זה". כמו כן, מהתוכנית נמסר כי מיד בתום העימות ויס יצאה בסערה מהאולפן כשהיא אמוציונלית מהדברים שנאמרו. בעקבות כך, בהמשך התוכנית דניאל התייחס מחדש אל הויכוח באולפן ואמר בשידור חי: "אני מתנצל על האמירה 'תשתי מים', זו לא הייתה אמירה ראויה, לא הייתי צריך להגיד את זה ואני מתנצל".