כוכב היוטיוב המצליח, גאורב בן ה-32, הצליח לעצבן את הגולשים מכל העולם לאחר שהעלה סרטון תעלול בו הוא ניסה לגרום לחיית המחמד שלו "לעוף". בסרטון, שפורסם ביום שישי האחרון על ידי היוטיובר בעל מיליוני העוקבים, אפשר לראות את הכלב הקטן, דולר, מחובר לקבוצת בלוני הליום שהרימו אותו באוויר בחוסר אונים. צפו בסרטון שהסעיר את הרשת: 

כשהוא יושב על מכונית, גאורב החזיק את הכלב הקטן, מסוג פומרניאן ושיחרר אותו להתעופף באוויר. לצידו של כוכב היוטיוב ישבה אמו, שהואשמה גם כן בהתעללות בבעלי חיים. בזמן שהכלב המסכן התעופף באוויר, הוא גם נתקע במקומות שונים, כמו זכוכית המרפסת בבניין הסמוך. למרבה המזל, הכלב לא נפצע ושב חזרה לאדמה בבטחה.

גאורב, תושב ניו דלהי שבהודו, נעצר על ידי המשטרה המקומית, כפי שטען סגן מפכ"ל המשטרה: "באשמת צער בעלי חיים על כך שסיכן את חיי הכלב בשביל סרטון יוטיוב". לאחר שהסרטון הועלה לראשונה, חברי קבוצה בשם People for Animal הציפו את הנושא ואת הדאגה שלהם לכלב הקטן שהתנדנד באוויר. 

בעקבות ההאשמות, גוארב פרסם התנצלות בה הוא טען כי נקט בכל אמצעי הזהירות הדרושים לפני תחילת הצילומים. "אני מודה בטעותי. אך באופן אישי דאגתי לשמור על סביבה בטוחה עבור דולר. אני אוהב אותו כאילו היה הילד שלי ואני מודה שזה לא היה תוכן ראוי", אמר גוארב. כמו כן, דווח כי בימים אלו הוא נמצא בחקירה משטרתית.