משפיענית אינסטגרם, שקעקעה את חתול הספינקס שלה, ספגה תגובות חריפות מצד הגולשים לאחר שפרסמה את התמונות של החתול המקועקע. אלנה איווניקה, מצ'רנהיב שבאוקראינה, החליטה לקעקע את החתול העירום שלה בציור של אל מצרי על החזה ושיתפה את התמונות עם עשרות אלפי העוקבים שלה. 

החתול המורדם מתקעקע (צילום: רשתות חברתיות)
החתול המורדם מתקעקע (צילום: רשתות חברתיות)

בתמונות שפורסמו אפשר לראות את החתול הקירח יושב על מיטת המקעקעים, לאחר שקיבל זריקת חומר הרדמה, בעוד המקעקע ביצע את עבודתו. רבים מהגולשים הטיחו את תגובותיהם הקשות בנוגע לקעקוע הבומבסטי על גופו של החתול, אך גם לאיווניקה היה מה לומר בנושא. לדבריה, החתול המפונק, יאשה, שיש לו גם דף אינטסגרם משל עצמו, מנהל חיים ברמה גבוהה. "חייו של החתול הזה טובים יותר משל רבים. אולי זה גהנום בשבילכם אבל הוא מרגיש בסדר גמור והוא גם אינו מסורס, שזו אכזריות אמיתית". 

החתול יאשה (צילום: רשתות חברתיות)
החתול יאשה (צילום: רשתות חברתיות)

בהמשך היא הסבירה: "בדקתי עם ווטרינר לפני שקעקעתי את יאשה והוא נכח לאורך כל הקעקוע, אז הכל היה בשליטה. הקעקוע נעשה רק בשכבת העור הראשונה כך שהוא לא חש בכאב וגם לאחר שהתעורר מההרדמה הוא התנהג כרגיל". אמנם עבר זמן רב מאז שהקעקוע בוצע, אך השבוע איווניקה החליטה לנסות להרגיז מחדש את הגולשים כשהעלתה שוב תמונות של הקעקוע על יאשה. 

אלנה איווניקה (צילום: רשתות חברתיות)
אלנה איווניקה (צילום: רשתות חברתיות)

בעקבות התמונות, רבים מהגולשים כינו אותה "מתעללת בבעלי חיים" וסימנו אותה כ"אדם חולני". אישה אחת הטיחה ואמרה: "זה לא בסדר, תסירי את זה מגופו ותפני לעזרה מקצועית", בעוד אחר הוסיף: "שמישהו יציל את החתול המסכן הזה". כמו כן, רבים גם התייחסו לעובדה שהיא קעקעה את החתול רק על מנת להעלות את כמות העוקבים שלה ברשתות – "התעללות בבעלי חיים היא לא משהו להתגאות בו. אם את רוצה קעקוע, תעשי על עצמך", נכתב.