ח"כ מיקי זוהר שוחח היום (ראשון) עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחס לתפקודה של הממשלה: "מטריד אותי שהממשלה מרשה לעצמה לחצות את כל הקווים האדומים שהיא בעצמה הגדירה". 

"אם זה בממשלה המנופחת שלהם, ואם זה החוק הנורבגי שהוא באמת חסר תקדים, וחקיקה פרסונלית ואופורטוניסטית שמעודדת עריקות. בסוף, אם אנחנו היינו עושים דברים כאלה, לא היה את השקט שיש עכשיו", הוסיף. 

על תפקודה של האופוזיציה אמר כי "אנחנו מאוד לוחמניים, זו אופוזיציה שלא הייתה עדיין בישראל ותפקודה לא רע בכלל, אך זה גם הרבה בזכות ההתנהגות הדורסנית של הקואליציה שלא יודעת לכבד את קיומנו ולתת לנו את מקומנו. אני חושב שזה נובע בעיקר מנקמה אישית של זאב אלקין וחברי מפלגתו, שרוצה לפגוע בליכוד ובנתניהו".

בהמשך דבריו התייחס זוהר להרכב הוועדות שטרם הגיע להסכמה מלאה: "מבנה הוועדות צריך לשקף את מבנה הכנסת, כך גם אנחנו נהגנו בעבר. אתה לא יכול להגיע לסיטואציה שרוב הוועדות החשובות מחולקות באופן לא פרופורציונלי לתוצאות הבחירות. אם הם לא מוכנים לעשות זאת עם ניסיון להדיר אותנו מיכולתנו לפעול, אז אף אחד לא יכול לצפות מאיתנו לשבת בצד. הדרך שהם נוקטים בה לא מובילה להצלחה, לא של הממשלה, לא שלהם כקואליציה ולא של מדינת ישראל".

"אני לא רואה את הממשלה הזאת נופלת מחר בבוקר, אני מכיר איך הכנסת עובדת ואני רואה בצער רב שרידות קואליציונית שתצליח להחזיק מעמד בגלל אירוע אחד מאוד חשוב - אנשים שמגדירים את עצמם כימין איבדו את הציבור שתמך בהם לכן אין להם עניין לפרק את הממשלה", המשיך. 

לטענתו, חברי הקואליציה יעשו הכל כדי להחזיק את הממשלה, "אי אפשר להאשים את השמאל, ברור שהוא רוצה להיות בשלטון אחרי שנים באופוזיציה. זו ממשלה משותקת שלא יודעת לקדם אידאולוגיה. אם הממשלה תעבוד ותרצה לקדם דברים בנושאים חברתיים, תמיד אברך על זה, באופוזיציה יכלו לשתף פעולה עם דברים טובים אם הקואליציה לא הייתה פועלת כפי שהיא פועלת".

"נכון לעכשיו הם ממש מנסים להשפיל ולזלזל, ומתעלמים מחצי מאזרחי ישראל. אם הם ישנו את הגישה, יכול להיות שתהיה פה אופוזיציה יותר קואופרטיבית. נעשה את הכל כדי שהממשלה תתייאש כמה שיותר מהר", סיכם.