בעת שהשר לשירותי דת מתן כהנא, נאם היום (שני) במליאה, התקומם יו"ר יהדות התורה, משה גפני וקרא לעברו: "חצוף! אנטיוכוס!"

כהנא אמר: "במשך שנים פעלתם כדי לבזות ולהקטין את הרבנות הראשית. הרי שנים הייתם מדברים וכותבים על הרבנים שלנו, בלי להוסיף את התואר 'רב' לפני השמות שלהם". במקביל לדבריו, זעקו גפני ויעקב ליצמן מן המליאה וגינו את דבריו.

יו"ר הכנסת מיקי לוי, ניסה מצדו להרגיע את הרוחות, פנה לחבר הכנסת גפני ואמר: "זה לא ראוי. המילים האלה מביאות לשנאת חינם. די. זה לא נעים לי".

כזכור, לאחרונה חשף השר כהנא את "מהפכת הכשרות" - מתווה אותו קידם לפתיחת שוק הכשרות לתחרות במטרה להחיל סטנדרטים אחידים על התחום, לשפר את תנאי העסקת משגיחי הכשרות ולאפשר חופש בחירה רב יותר לעסקים. המתווה כולל גם מענה מלא לסוגית משגיח מושגח וניתוק הזיקה ביניהם, הסדרת תנאי העסקת משגיחי הכשרות, תחרות בין גופי הכשרות, סוף לדרישת ''השגחה כפולה'' וחופש בחירה לבעלי העסקים עם איזה כשרות לעבוד, במטרה להביא חיסכון לבעלי העסקים ובשורה למשגיחים שתנאי העסקתם ישופרו. 

למתווה זה התנגדו המפלגות החרדיות, ובהן יהדות התורה. גפני התייחס לרפורמה, ואמר: "בהמשך למדיניות האנטי דתית של הממשלה הרעה הזאת, הם רוצים לחסל את מערך הכשרות בישראל. ליברמן וכהנא רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינה ככל המדינות בעולם, למחוק כל זיק של יהדות, ולמנוע מהאזרחים היהודים לאכול כשר".