ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (הליכוד) נשאה היום (רביעי) נאום נרגש במליאת הכנסת בעקבות מקרה האונס שהתרחש בשבוע שעבר בדרום תל אביב, אשר בביצועו חשוד מדרק טספניס, נתין זר מאריתריאה.

"אישה נאנסה בדרום תל אביב! למה אף אחד לא מדבר על זה? רק דוגמניות? לא במהדורות, לא בעיתונים, רק אני, רק אני!", פתחה דיסטל-אטבריאן את נאומה.

"אישה בדרום ת"א נאנסה באמצע הלילה ע"י מסתנן אריתראי - הוא עמד מעל מיטתה, היא ביקשה ממנו ללכת, הוא לקח סכין והצמיד אותו לצוואר שלה. היא צרחה אז הוא לקח את הקומקום מהשיש וחבט בראש שלה ושבר לה את ארובת העין, אח"כ הוא שבר לה את כל הצלעות, נשך אותה ואנס אותה", המשיכה.

"גל גברעם - המפורסמת הצעירה הזו שהלכה לתחנת המשטרה ואמרו לה 'תודיעי הודעה מקוונת', כשפה יש סיפור מזעזע וכולם שותקים. רק אותי יש להם? אני לא מבינה, רק אותי?", סיימה את דבריה.

ח"כ מיכל רוזין (מרצ) הגיבה לדבריה של דיסטל: "תפסיקו לנסות לאתגר אותי בקריאות הגינוי - אני מגנה כל פגיעה מינית בכל קבוצת אוכלוסיה ומכל פוגעים וכל קבוצת אוכלוסייה של פוגעים".

גם השרה מרב מיכאלי השיבה לדיסטל: "חברתי גלית דיסטל היקרה, למה שוב ושוב ושוב את לא עומדת בפיתוי לקחת פצע מדמם בחברה הישראלית, שהוא לא מתחיל היום, הוא הולך אחורנית באמת מאות שנים של דיכוי, ולהפוך אותו להסתה נגד מישהו מהצד השני?".