מדרק טספניס, נתין זר מאריתריאה החשוד בתקיפה ובאונס של אישה בת 50 בשכונת התקווה בת"א בשבוע שעבר, שוחרר היום (רביעי) ללא כל תנאי.

כזכור, מוקדם יותר היום הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, בו הוחלט להאריך את מעצרו ביום אחד. לפי החשד הוא פרץ לפני כמה ימים לדירה בעיר, תקף באלימות קשה את דיירת הבית וביצע בה מעשה אונס.

בדיון עלה כי המשטרה ערכה אתמול מסדר זיהוי, אולם המתלוננת, כך עולה, הצביעה על תמונתו של חשוד אחר שטרם נתפס. נכון לשלב הזה אין ראיות פורנזיות בידי המשטרה.

כזכור, מדובר בתלונה שהוגשה בשבת, כאשר האישה נמצאה חבולה בביתה ומסרה דיווח, שבעקבותיו המשטרה איתרה את החשוד, נתין זר מאריתריאה. המתלוננת, בשנות ה-50 לחייה, מוכרת למשטרה ולגורמי הבריאות והרווחה בעיר והיא פונתה עם שברים בגופה וחבלה בראשה לבית החולים איכילוב. האישה הגישה תלונות דומות בעבר, אך הפעם, לאור העובדה שנמצאה חבולה, במשטרה מתייחסים ברצינות יתרה לחקירה. 

את החשוד מייצג עורך דין ניר אלפסה מהסנגוריה הציבורית. החשוד מכחיש את החשדות המיוחסים לו. עו"ד אלפסה מסר: "אין ספק שמדובר באירוע אלימות קשה. טספניס מכחיש את החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. המשטרה לא הציגה ראיות שקושרות את טספניס לאירוע ויתרה מכך, המתלוננת לא זיהתה את טספניס במסדר זיהוי. בית המשפט קיבל את טענותינו, והאריך מעצרו ביממה כדי לאפשר הצגת חלופת מעצר".