רבים מאיתנו שמגיעים אל אולמות הקולנוע עוברים לפני הכניסה לאולם כדי לקנות קצת פופקורן ושתייה, והמחיר המופקע הוא כבר חלק מהחוויה. עם זאת, עובד בדוכן הפופקורן בקולנוע הפך לוויראלי בזכות סרטון שהעלה לעמוד הטיקטוק שלו, שחשף שאולי המחירים הגבוהים לא בדיוק תואמים את כמות הפופקורן שהיינו מצפים לקבל. צפו בסרטון שחשף את הסוד שמאחורי הונאת הפופקורן:

סוד הפופקורן הגדול נחשף (צילום: טיקטוק)

בסרטון אפשר לראות את משתמש האפליקציה, ג'ון לונג, מדגים סיטואציה בה הוא מגיע כלקוח אל הדוכן, בו הוא גם המוכר. בסימולציה שנעשתה הלקוח ביקש להזמין פופקורן קטן והמוכר מיד הכין עבורו שקית עם החטיף האהוב, אך רגע אחרי שהזמין את האריזה הקטנה, הלקוח כביכול התחרט והחליט להזמין את הגודל הבינוני. בשלב זה, כל מה שעשה המוכר היה לשפוך את כל הפופקורן מהאריזה הקטנה אל הגדולה יותר, במטרה לגרום ללקוח להאמין שיוכל לנשנש יותר פופקורן במהלך הסרט. 

כלומר, על אף שהדלי גדול יותר, וכך גם המחיר, הלקוח מקבל בדיוק את אותה כמות הפופקורן שהזמין באריזה הקטנה. אחרי שההוכחה התפרסמה ברשת, הסרטון זכה ללמעלה מעשרה מיליון צפיות, והגולשים זעמו בצדק. "הגודל הבינוני זו ההונאה הכי גדולה בקולנוע", כתב אחד הגולשים, בעוד אחר חיזק והמליץ: "תמיד תזמינו את הגדול או הקטן, כל מה שבאמצע זו עבודה בעיניים".