אנתוני ברחאס בן ה-19, כוכב טיקטוק מקליפורניה, הגיע יחד עם בת זוגו, ריילי גודריץ' בת ה-18, אל אולם הקולנוע בעיירה קורונה כדי לצפות בסרט האימה החדש "הטיהור לנצח". בתום הסרט, שהוקרן ביום שני שעבר, צוות העובדים במקום מצא את השניים על הכיסא כשהם ירויים בראשם. מותה של הצעירה נקבע במקום, ואילו כוכב הטיקטוק פונה אל בית החולים במצב אנוש. צפו בסיקור הפרשה על ידי ערוץ התקשורת CBS: 

משטרת קורונה החלה בחקירה נרחבת אחר הרוצח והצליחה לשים את ידה על חשוד, ג'וזף גימנז בן ה-20, שככל הנראה אחראי לירי הקטלני. בהודעה שנמסרה מהמשטרה נטען כי נעשה חיפוש יסודי בביתו של גימנז ונמצאו נשק וראיות נוספות שקושרות אותו אל זירת האירוע. כמו כן, השוטרים הדגישו כי הנשק שנמצא תאם את הנשק ששימש ככלי הרצח. 

בימים אלו גימנז מוחזק במעצר בערבות של שני מיליון דולר, שכן הוא מואשם ברצח, ניסיון רצח ושוד. רשת התקשורת CNN פנתה אל הסנגוריה הציבורית המייצגת את החשוד, אך אלו טרם הגיבו לפרשה. עוד נמסר כי הגופה נמצאת בנתיחה, מה שיתרום מאוד להמשך החקירה ויוכל להצביע על כמות היריות והזמן בו הן נורו. המשטרה סבורה כי לגימנז לא הייתה היכרות מוקדמות עם הקורבנות. 

View this post on Instagram

A post shared by SECRET MAG (@secretmagoff)

כמו כן, עלילת הסרט "הטיהור לנצח", מתמקדת בלילה אחד בשנה בו הממשלה המקומית החליטה שבו הכל, כולל רצח, גניבה או אונס, הוא חוקי. במשטרת קורונה החוקרים סבורים כי ייתכן ולעלילת הסרט הייתה השפעה על המניע לרצח, על אף שנכון לזמן כתיבת שורות אלו סיבת הרצח הוגדרה כ"תקיפה בזדון". "אנחנו לא יכולים לתאר את הכאב של המשפחות והחברים ומקווים שמעצרו של החשוד יביא להקלה מסוימת על האובדן", מסר מפקד תחנת קורונה, טוביאס קורובקליס.