השופט המחוזי לשעבר עו"ד משה גלעד שוחח היום (רביעי) עם יואב מינץ ברדיו צפון על שחרורו של רומן זדורוב למעצר בית בתנאים מגבילים, תמך בהחלטה וציין: "יש סיכוי שזדורוב יזוכה, הרוח נושבת לכיוון הזה. אני מאחל לו שייצא זכאי".

בפתח דבריו אמר גלעד כי "החלטת השופט נכונה. זדורוב לא עצור רגיל. מצד אחד אחד הוא הורשע בעבירת רצח ומצד שני הוא מגיע למשפט כעצור שעדיין לא הוכחה אשמתו ואין סכנה. הפרקליטות שכחה שיש כרסום בראיות. במצב הזה לא ראוי לערער. צריך לתת למשפט להתחיל ולהסתיים. יש סיכוי שזדורוב יזוכה. הרוח הולכת לכיוון הזה. אני מאחל לו שייצא זכאי. מצד שני ילדה נרצחה".  

הוא הסביר: "העובדה שזדורוב קיבל משפט חוזר זה מבטלת את הרשעתו, הוא עדיין נחשב מורשע בעבירת רצח. הוא מנהל את משפטו באופן מיוחד, הוא לא עצור רגיל ובכל זאת עושים משפט חוזר. מצד אחד הוא מורשע ומהבחינה הזאת הוא צריך להיות בבית סוהר, ומצד שני הוא כבר ישב 15 שנים והשופט קבע שאותם הראיות שהביאו להרשעה יש בהן פגמים ויש משפט חוזר".

"למעשה זה עיקר ההחלטה. הוא מעביר ביקורת נוקבת על הפרקליטות שבעצם מבחינתם הם שכחו את העובדה ששופט מהמשפט העליון קבע שיש כרסום בראיות. יש עובדה ויש כרסום ולזה אני מצרף 15 שנה במאסר אני עושה איזון כמעצר בית , אנחנו כבני אדם צריכים להסתכל אחר כך בעיניים לאדם שהורשע וישב 15 שנה ובסוף יוחלט שהוא זכאי, לכן אני סבור שהשופט צדק".

על האפשרות שהפרקליטות תערער על ההחלטה אמר: "לפי דעתי במצב הזה אין זה ראוי לערער על זה צריך לתת למשפט להתחיל. אין סכנה ממשית כרגע, המטרה רק להבטיח שלא יברח. הנסיבות, הזמן שהוא ריצה, אני משחרר אותו בתנאים קשים".

כשנשאל האם לדעתו קיים סיכוי שזדורוב יזוכה אמר: "מהניסיון שלי עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. ישנם שלושה פסקי דין שקבעו שהוא אשם, נמצאו ראיות חדשות ויש סיכוי שהוא יזוכה. הרוח הולכת לכיוון הזה. כרגע זה 50:50. אני מאחל לו שיצא זכאי ולא מקנא בשופטים".