לאחר הסערה שעורר השר, אלעזר שטרן, בראיון שקיים הבוקר (ראשון) ב-103FM ובו טען כי בימיו כראש אכ"א בצה"ל גרס תלונות אנונימיות שהגיעו לשולחנו, פורסמה בתוכנית 'הצינור' בערוץ 13 עדות לפיה שטרן לא נהג כראוי בתלונה על הטרדה מינית כשהוגשה אליו כשהיה מפקד בה"ד 1. 

על פי העדות שפורסמה בתוכנית, חיילת ששירתה בבה"ד בשנת ה-1995, בשעה שהשר שירת כמפקד הבסיס, טענה כי התלוננה בפני שטרן על הטרדה מינית שעברה, וזה איים עליה שהתלונה לא תצא מהחדר. לטענתה: "הייתי חיילת בבה"ד 1 בין 95 ל-97. אחד הנגדים ניסה להטריד אותי מינית. בחדר היינו נוכחים אני, אלעזר שטרן, המפקד האישי שלי, ואותו נגד שניסה לפגוע בי מינית". 

לדבריה, שטרן אמר כי "'אם את תדברי על מה שהיה פה בחדר, אם תזכירי את מה שהיה פה בחדר או מה שהנגד הזה ניסה לעשות, הימים שלך בצבא יהיו שחורים ומרים. יהיה לך הכי רע בעולם. בצבא את כבר לא תישארי". 

השר שטרן דחה את הטענות בשיחה עם כתב הצינור ואמר כי "אין דברים כאלה בעולם. אין אפילו אירוע אחד שאני מכיר, ואני בטוח שיכולים להיות כאלה עכשיו שימציאו. אם אתה אומר שקראתי להם לחדר, גם למטריד וגם לו, אז כן טיפלו בעניין, יכול להיות שהטיפול היה לא טוב". 

בנוסף פורסמה בתוכנית תגובה רשמית מלשכתו: "כל תלונה על הטרדה מינית תמיד נבדקה על ידיו. בצה"ל יש מנגנון תלונה באמצעות קצינות הח"ן, היום יוהל"ן, שפועלות במקביל, ובנוסף השר פעל תמיד וגם היום לטיפול בפונות ובפונים. המקרה המתואר לא זכור לשר שטרן".

כמו כן, שרת החבורה, מרב מיכאלי, התייחסה לאמירתו החריגה של שר המודיעין אלעזר שטרן, לפיה בימיו כראש אכ"א בצה"ל גרס תלונות אנונימיות על הטרדות מיניות, וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אלעזר שטרן כנראה באמת חושב שתלונה אנונימית נועדה להכפיש או לטרפד, אבל מפספס את העובדה שעדיין, אשה שבוחרת להתלונן מסתכנת בהכפשה ובהשלכות שבחשיפה". 

"לצערי, גם אדם כמוהו, שיודע מה החשיבות של שוויון לנשים, מפספס את האופן שבו אנחנו עדיין חשופות לפגיעה ולמתקפות בעקבות חשיפת הפגיעה בנו", הוסיפה. 



כאמור, השר שטרן אמר מוקדם יותר הבוקר ב-103FM כי בימיו כראש אכ"א בצה"ל גרס תלונות אנונימיות על הטרדות מיניות. לאחר פרסום הריאיון נמסר מטעמו של שטרן בנוגע לנושא התלונות האנונימיות: "למען הסר ספק, בכל תפקידיי, וגם כמפקד ובוודאי כראש אכ"א בצה"ל, פעלתי לעודד כל חיילת או חייל שהוטרדו מינית או אחרת, להתלונן על כך ובמקביל פעלתי לטיפול חסר פשרות במי שנמצא אשם".

"כל תלונה של חיילת או חייל, בדבר הטרדה מינית, נבדקה לעומקה. אמרתי רבות בעבר עד כמה תרבות של יחסי מין תחת יחסי מרות, הינה הרסנית לחוסנו המוסרי של צה"ל ועל כך אני עומד גם הבוקר", הוסיף.