רשת כאן ב' הודיעה היום (שלישי) על החלטתה שלא לשלב את שירו החדש של עומר אדם, "קאקדילה", ברשימת ההשמעה של התחנה. ההודעה נמסרה ברקע פנייתו של חבר הכנסת יבגני סובה ובמקביל לסערה הציבורית שעורר השיר, בטענה כי הוא "בעל גוון פוגעני כלפי נשים יוצאות חבר המדינות".

במכתב מטעם התחנה צוין: "ככלל ובאופן עקרוני, תחנות המוזיקה בשידור הציבורי אינן יוצאות בקריאה להחרמה או מחיקה של אף יצירה ואף אומן", אך במכתב הוסיף סמנכ"ל חטיבת הרדיו בתאגיד כי "כבן למשפחה דוברת רוסית בעצמי, אני מוטרד מסטריאוטיפיזציה ומגזענות, אך אני לא פחות מפגיעה בחופש האמנות והביטוי". 

כזכור, השיר פורסם להשמעה לפני כשבוע, לכבוד השנה החדשה ועורר סערה. הראשונה שגינתה אותו בפומבי, הייתה שרת התחבורה מרב מיכאלי. "הלוואי שהייתי יכולה להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו", כך כתבה.

אחריה, השחקנית והדוגמנית יוליה פלוטקין קראה להחרים את השיר וענה כי הזמר נותן לגיטימציה לגזענות וסקסיזם בשירו החדש. "  אנחנו ב2022, מה קרה התחשק לך להשתמש בלחן של הרוסים ועשית מזה חגיגה? גועל נפש וכל מי שנותן לזה יד או נותנת לזה יד", כך התבטאה בסרטון שהעלתה לרשתות בו ביקרה בחריפות את השיר.