הגיעו להסכמה: חברי סיעת הליכוד הצביעו הערב (חמישי) על תמיכה בתיקון לחוק "ממדים ללימודים רק בתנאי שהמימון יהיה בגובה של 100% משכר הלימוד ולא כפי שמציעה הקואליציה, בגובה של 66% משכר הלימוד. בנוסף, הסיעה הודיעה כי "החוק הראשון שממשלה בראשות הליכות תעביר יהיה חוק של 100%, שיחול רטרואקטיבית גם על המשרתים היום".

מהמפלגה נמסר כי "באופן חריג קיימנו מו״מ עם הקואליציה והצענו לתמוך בחוק ״ממדים ללימודים״ תמורת הגדלת המלגות ל-100% עבור לוחמים משוחררים. הלוחמים שלנו נותנים 100% ומגיע להם 100%. לצערנו, הקואליציה סירבה להגדלת המלגות.  אנו נביא את ההסתייגות של 100% למליאת הכנסת, תוספת שמשמעותה 50 מיליון שקלים,  ואם הקואליציה תפיל את ההסתייגות - נתנגד לחוק".

בנוסף, בליכוד תקפו את ראש הממשלה נפתלי בנט ואמרו כי הוא " נתן 50 מיליארד שקלים למנסור עבאס ולקח 50 מיליון לשיפוץ הבית שלו ברעננה. אבל ללוחמים שלנו הוא מסרב בציניות לתת 100% מלגה שעלותה הכוללת לכל היותר היא 50 מיליון שקלים. הספין המביש על גבם של חיילי צה״ל שנעשה על ידי ממשלה שנשענת על תומכי טרור לא יצליח".

"סיעת הליכוד תתנגד לכל הצעות החוק של הממשלה המסוכנת הזו ונפעל במלא העוצמה להפיל את הממשלה הזו ולהקים בישראל ממשלה חזקה שתחזיר את הביטחון ואת הכבוד ללוחמים ולאנשי כוחות הביטחון שלנו", סיכמו בליכוד.

לאחר ההצבעה, יו"ר הליכוד בנימין נתניהו כינס את ראשי בלוק הימין לשיחה.