חדשות מתפרצות

600 עובדים מאוניברסיטת בן גוריון הפגינו: "שיוויון אינו מילה גסה"

מבזק חדשות

מעל 600 עובדי הסגל המנהלי והטכני מאוניברסיטת בן גוריון הפגינו היום (א') מול משרדי הנהלת האוניברסיטה בדרישה להתייעלות השכר של העובדים, כשהם נושאים שלטים שבהם כתוב:"שיוויון אינה מילה גסה, אנו לא פיונים והנהלה כוחנית", זאת לאחר שלטענתם לא קיבלו שיפור בתנאי ההעסקה והשוואה אל מול שאר האוניברסיטאות בארץ ,זה למעלה מעשור .

לדבריהם, ההנהלה דורשת לפרק את ועד העובדים, לפטר עובדים ולהעביר עובדים ממקום למקום על-פי ראות עיניהם ובתמורה יכנסו למו"מ על תוספת של 3% בלבד.
 
מהנהלת האוניברסיטה  נמסר: "ההנהלה הגישה למועצת העובדים הצעה מפורטת לסיום סכסוך העבודה, שבבסיסה פניה משותפת של שני הצדדים לממונה על השכר באוצר לאישור תשלום תוספת שכר לעובדים המנהליים והטכניים, בעלות שנתית של 6 מיליון שקלים, תשלום מענקים כספיים לעובדים מצטיינים ומענקים שיעודדו מעבר רוחבי של עובדים השוהים בתפקידם תקופה ארוכה. 

למרבה הצער, מועצת העובדים השיבה כי אינה מוכנה כלל לדון בהצעת ההנהלה, סירבה להידברות כלשהי והציגה אולטימטום לפיו אם האוניברסיטה לא תשלם תוספת שכר מיידית ללא תנאים מוקדמים, החל ממשכורת ינואר 2015 (מבלי לקבל אישורו של הממונה על השכר באוצר, כנדרש על פי חוק) - יפתחו בצעדים ארגוניים". 
 

גלי מרקוביץ סלוצקר 01/01/0001 00:00
שתפו: