חדשות מתפרצות

הרצוג על פרשת אחמד טיבי: נתניהו מסית באופן בלתי פוסק

מבזק חדשות

 יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג התייחס הערב לדברים שאמר על חברות אפשרית של ח"כ אחמד טיבי בוועדת חוץ והביטחון. בראיון לבן כספית והילה קורח ב"5 בערב" ברדיו ללא הפסקה, אמר הרצוג:  "התכוונתי לכך שכל  מי שנמצא בכנסת יודע שלא אני קובע מי חבר בוועדה, אלא כללי הכנסת. היו בעבר ערבים. כששאלת אותי אמרתי שאני לא יכול לפסול את זה".

על תהגובה של נתניהו לפרשה, אמר: "התגובה של ביבי מראה עד כמה הוא לחוץ, לא זאת בלבד שהוא לקח שאלת טריוויה, הוא סילף בצורה שקרית את כל מה שנאמר. האמת ניתנת להיאמר, יש כאן סוג של הסתה בלתי פוסקת והציבור לא קונה את זה. אני מייחל לזה כראש ממשלה.

הרצוג גם התייחס לאלת הקמת ממשלת אחדות עם הליכוד: "אינני עוסק בזה, אנחנו לפחות מדברים עם אזרחים, חורשים את הארץ, מתראיינים ללא הרף. אני מקווה שהמערכת הארגונית תעבוד טוב, שלא יהיו שאננים ויהירים. אמרתי היום בישיבת סיעה: 'רבותיי אם מישהו מתלבט אם לומר משהו או לא, עדיף שלא תאמרו'".

על סירובו של ראש הממשלה להתראיין בערוץ 10: "אני חושב שזאת שערורייה אמיתית, לא הסתרתי את האמת. אני מופיע גם במקומות שקורעים לי את הצורה, גם אתה (אומר לבן כספית) קרעת לי. אין לי חוסר ביטחון עצמי מזה. הוא חושב שזה עסק פרטי שלו".

מעריב אונליין 01/01/0001 00:00
שתפו: