חדשות מתפרצות

הלווייתו של מאיר דגן תתקיים בראש פינה, ארונו יוצב קודם לכן במוסד

מבזק חדשות

הלווייתו של ראש המוסד לשעבר, האלוף (במיל.) מאיר דגן תיערך בחלקה הצבאית בבית העלמין בראש פינה בשעה 15:00. לרגל ההלוויה פרסמה המשטרה את הסדרי התנועה באזור: לא תתאפשר הגעה ברכבים פרטיים לבית העלמין בראש פינה. חניון מרכזי והסעות (שאטלים) לבית העלמין בראש פינה יהיה במחנה הצבאי פילון, הממוקם בין קיבוץ עמיעד ובין מחלף אליפלט על כביש 90. משתתפי הלוויה מתבקשים להקדים הגעתם לחניון.

כביש מספר 8900 מראש פינה לצפת ייחסם לשני הכיוונים החל משעה 12:00, מעבר יינתן לתושבי שכונת הרחבה ד' בראש פינה עם הצגת תעודה מזהה בלבד . לבאים מצפת הכניסה תחסם בצומת נוף כינרת.

נוכחות משטרתית להסדרה והזרמה של התנועה תהיה מורגשת בכבישי האזור החל משעות הבוקר המוקדמות. בכבישים 65 , 85, 90 באזור הצפון תהיה תנועה ערה וצפויים עומסי תנועה. מטעמי ביטחון , לא תתאפשר כניסה לבית העלמין עם כלי נשק, אנא הקפידו להפקיד הנשקים לפני הגעה לאזור.

קודם לכן יוצב ארונו של דגן בשעה 9:30 במטה המוסד למשך שעתיים. במקום ייערך טקס עם כל עובדי המוסד, ולטקס הוזמנו גם גמלאים וראשי מוסד לשעבר. בטקס יישאו דברים ראש המוסד יוסי כהן, קודמו תמיר פרדו ונציג העובדים. עובדי המוסד יעברו על פני הארון ולאחר הטקס יוטס ארונו לראש פינה. 


דנה סומברג,יונתן הללי 20/03/2016 07:25
שתפו: