חדשות מתפרצות

תושב תל שבע נעצר בחשד למעורבות בשבעה אירועים פריצה וגניבה במספר ערים

מבזק חדשות

חקירת משטרה הובילה למעצרו של חשוד בן 27 תושב תל שבע בנגב, בחשד למעורבות בשבעה אירועים חמורים של פריצות לבתי עסק וגניבת רכוש רב בת"א, בת ים, אבן יהודה, שוהם ובני עטרות. החשוד נעצר לאחר שהתקבל דיווח בסוף השבוע שעבר על גניבת רכב מסוג שברולט בבני עטרות. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בבעל הרכב לאחר שנחבל בעת שניסה למנוע את גניבת רכבו. השוטרים פתחו במרדף אחר הרכב הגנוב לכיוון אלפי מנשה, עד שנעצר ביישוב בדואי סמוך ונמלטו ממנו שני חשודים.
 
השוטרים רדפו אחר השניים והצליחו לעצור אחד מהם. החשוד הועבר לחקירה במהלכה התברר כי הוא נקשר לפריצה שהתבצעה מוקדם יותר בבית עסק בשוהם. במהלך ניסיון מעצר החשודים הם פרצו את המחסום ביציאה משוהם תוך נהיגה פרועה, ניגחו ניידת משטרה וניסו לדרוס שוטרים. החשוד, ביחד עם אחרים,הצליח להימלט ברכב שנמצא מאוחר יותר נטוש ובו כלי פריצה, כסף וסיגריות.
 
במהלך החקירה הצליחו החוקרים לקשור את החשוד לחמישה אירועים נוספים, בהם פרץ, יחד עם אחרים, לבתי עסק שונים בת"א, בת ים ואבן יהודה וגנב כמויות גדולות של סיגריות, טבק וכסף מזומן בשווי כולל של עשרות אלפי שקלים. בסיכום החקירה ייוחסו לחשוד שבעה מקרים של גניבת רכב, התפרצויות לבתי עסק וגניבות שביצע בשלושה ימים.

אלון חכמון 18/06/2018 08:33
שתפו: