הילד הרע של הוליווד, צ'ארלי שין, אמנם גילה אתמול (שלישי) כי הוא נושא בגופו את נגיף ה-HIV בארבע השנים האחרונות. אבל ייתכן שהווידוי האמיץ שהעניק בשידור חי, יסבך אותו אפילו יותר? ביום שאחרי שנחשף וטען שנזהר עם הפרטנריות שלו למיטה, לא רק שצצות שמועות על כך ששכב עם נשים בשנים האחרונות מבלי להזכיר את העובדה כי הוא נושא את הנגיף שעלול לגרום למחלת האיידס, אלא שגם אלה שהגיע איתן להסדר "דמי שתיקה" - לא מוכנות לסיים את החוזה.




"אופס, מצטער". צ'ארלי שין (רויטרס)



הצהובונים מפרסמים בימים האחרונים עדויות של נשים, חלקן שכבו איתו ממש בשבועות האחרונים, שטוענות כי מעולם לא הזכיר בפניהן את העובדה שהוא עלול לסכן את בריאותן. "שין כבר מנע יותר מ-20 תביעות אפשריות נגדו", מציינים מקורבים לשחקן, "לא הרבה יודעים ששין הוא ביסקסואל, הוא מוציא בקביעות אלפי דולרים על עשרות זונות ונערות ליווי, בהן גם טרנסקסואליות, שמגיעות לאחוזה שלו בקביעות", טענו נשמות טובות.
 
על פי הדיווחים, באחת התביעות יש צילומים של תכתובת הודעות של השחקן עם אחת הנשים שבילו איתו ובה אישה ששכבה איתו ללא אמצעי הגנה, זועמת על שין ושואלת "איך יכולת לעשות לי את זה, לחשוף אותי ל-HIV בלי לומר כלום?". בתגובה, ככל הנראה ענה לה שין, "אופס, מצטער. אני צריך כנראה לסדר את זה עכשיו".

צפו בראיון שבו שין מתוודה על כך שהוא נשא HIV:

 
אנה גריסטינה, מאדאם הוליוודית לשעבר שניהלה שירות ליווי עד שנעצרה בתחילת העשור, גילתה שהשחקן הפרוע השתמש בשירותים שלה בעבר. לדבריה, אהב לשכב עם נשים ללא אמצעי מניעה - והיה מוכן לשלם בין 5,000 ל-10,000 דולר יותר על התענוג, רק כדי לחסוך את השימוש הקונדום. "הבנות האלה נמצאות בסיכון גבוה להידבק בנגיף ה-HIV, כך שאני די בטוחה שכך הוא קיבל אותו", העידה.
 
אתמול בראיון לתכנית בוקר אמריקנית, העיד שין ששילם "מיליוני דולרים", במסגרת הסדרים לפיהם אלה שגילו על כך שהוא נשא HIV, לא יחשפו אותו בפומבי. מעתה, כך הצהיר, הוא לא יסכים לשלם עבור שמירת הסוד. עם זאת, עורכי דינן של כמה מהפרטנריות המיניות שחתמו על החוזה עם שין, טוענים כי הלקוחות שלהם לא מוכנות להפסקת התשלומים. 
 
"אם יפסיק להעביר כספים, הוא יחטוף תביעות נקמה ענקיות, שיגררו אותו לבית המשפט", מדווחים הצהובונים ששוחחו עם עורכי הדין, שכינו את לקוחותיהם "קורבנות של שין". "על פי ההסכם, אם יעז לפספס תשלום - יצטרך לשלם את כל הסכום בבת אחת", הסבירו. אאוץ'.


ילד רע. לינדזי לוהן בתקופה הפרועה שלה, יחד עם צ'ארלי שין (רויטרס)