צירוף מקרים מדהים: כמו הרבה צעירים ישראלים, גם קסניה אברס, אחותו של רומן זדורוב שהורשע ברצח תאיר ראדה ביקשה לאחרונה לשכור דירה. לאחר שמצאה דירה וחתמה על חוזה, ואף הביאה לבעל הבית האת הצ'קים, התברר לה כי המשכיר הוא שוטר בכיר שחקר את הפרשה בגינה נשלח אחיה למאסר עולם. בראיון לתוכנית "חי בלילה" בקשת, סיפרה קסניה: "חתמנו על חוזה, וקבענו שלמחרת אביא לו צ'קים. הבאתי לו את הצ'קים וחזרתי הביתה. אחרי עשר דקות שאני בבית קיבלתי ממנו שיחה".

לדברי אברס, בעל הדירה סיפר לה שחיפש את שמה בגוגל, ושאל האם היא באמת אחותו של זדורוב. "הוא אמר לי 'אני הייתי אחד מהחוקרים ואבין אם תרצי לבטל את העסקה'. אמרתי לו שאני מבטלת את החוזה, אני לא רוצה לשלם כסף לאדם שהכניס את אחי לכלא".
קסניה הוסיפה ש"אני כמו כל בן אדם רגיל, אז מה אם אחי הוא רומן זדורוב? אני לא יודעת מה הוא חשב לעצמו בפועל אבל הוא הציע לי לשקול את העסקה מחדש, היו לו את הסיבות שלו לכך".

לדבריה של קסניה, העובדה שהיא אחות של רומן זדורוב לא הפריעה לה מעולם, ולראשונה היא נתקלת במקרה כזה: "כשאני אומרת שאני אחותו של רומן אני מקבלת תמיכה, כולם אומרים לי שהם חושבים שהוא זכאי, חף מפשע ובקרוב יצא מהכלא. פעם ראשונה שנתקלתי בדבר כזה". הבוקר היא שיתפה את רומן בצירוף המקרים: "זה הדבר הראשון שסיפרתי לו. הוא היה בשוק כמוני. הוא אמר שטוב שביטלתי את החוזה, אני לא צריכה קשר איתו".


בחודשים האחרונים שבה ועלתה האפשרות שזדורוב הורשע ברצח שלא בצדק, לאחר שנמצאה שערה על גופתה של תאיר שלא שייכת לזדורוב, שנשלחה לבדיקה במעבדה בחו"ל וכן טיפת דם בתא שירותים סמוך למקום הרצח, שקוטלגה לא נכון