עוד התפתחות בפרשת רצח תאיר ראדה. על פי דיווח בחדשות 13 הערב (ראשון), המכון לרפואה משפטית והפרקליטות מודים בטעות בקטלוג אחת הראיות שנמצאו בזירה. על פי הדיווח, מדובר בטיפת דם של תאיר, שנמצאה בתא השירותים הסמוך לזה שבו בוצע הרצח, שקוטלגה בצורה שגויה ולא הובאה לבית המשפט. הטעות נחשפה לראשונה בתוכנית "עובדה".

על פי הדיווח, טיפת הדם התגלתה על מתקן נייר טואלט בתא מספר 3 ואילו הרצח בוצע בתא מספר 2 הסמוך. שני המתקנים קוטלגו כממצאים מתא מספר 2 אך כאמור, לא נבדקו ולא הובאו לבית המשפט. כעת הפרקליטות מודה שמדובר בטעות ומאשרת שטיפת הדם שייכת לתאיר. "מבדיקתנו עולה כי ישנה טעות במסקנה 8 בחוות הדעת שנכתבה במכון, שכן תיאור מוצג 35 כאילו מדובר ב'נייר טואלט מהתא השני' הוא טעות.... אנו סבורים כי האפשרות שדם המנוחה נמצא על גבי מתקן נייר טואלט בתא 3 היא מסתברת ומתיישבת עם ניירות העבודה של המעבדות".
הפרקליטות מסרה בתגובה כי "העברת דם מזירת הרצח אל מחוצה לה אינה נדירה, וכי העובדה שדמה של תאיר נמצא גם בתא השלישי לא מעידה בוודאות שהרוצח נכנס גם לתא הזה".

עו"ד ירום הלוי, סנגורו של רומן זדורוב, שהורשע ברצח במספר ערכאות, אמר בתגובה כי "מדובר בראיה דרמטית. רומן לא ידע על קיומו של התא השלישי שהרוצחת למעשה עברה אליו, ולכן כשרמזו לו החוקרים שהוא צריך לקפוץ מלמעלה, קפץ ישירות החוצה ולא עבר בכלל לתא השלישי. קיום הדנ"א של תאיר בתא השלישי מוכיח שא"ח דיבר אמת, כשטען שא"ק רצחה את תאיר, משום שא"ק סיפרה לו שמיד אחרי הרצח, כשתאיר מתה היא עברה מהתא השני לשלישי".

לפני שבוע וחצי דווח בכאן 11 כי השערה שנמצאה בזירה והיתה שייכת ל"אח או למישהו בעל מטען גנטי דומה, נשלחה לבדיקה במעבדה באוסטריה, והיא נעשית במימון המדינה. על פי הפרסום, המומחה שיבדוק אותה הוא בעל שם עולמי, והוא אמור להכריע מה הסיכוי שהשערה שייכת לא"ח או כמו הבדיקה שהציגה הפרקליטות לפיה היא שייכת לעשרות אלפי אנשים שונים. בשבועות האלה החלו להיבדק עשרות שערות שנמצאו בזירה ונבדקות מחדש.

עורך הדין דניאל חקלאי שמייצג את א"ק מסר בתגובה: "קראתי בעבר לערוך בדיקות משלימות של הראיות המדעיות שנמצאו בזירת הפשע, ככל שלא בוצעו בדיקות כאלה בעבר. נמתין כמובן לתוצאות הבדיקות המדעיות הללו. א"ק שבה ומבהירה שאין כל קשר בינה לבין הרצח הנורא של תאיר ראדה ז"ל".

כזכור, לפני כשלושה חודשים התרחשה התפתחות דרמטית בתיק רצח ראדה, כאשר עורכי דינו של זדורוב הודיעו כי נמצא דנ"א המתאים לפרופיל המשפחתי של א"ח, בן זוגה לשעבר של א"ק, מי שנטען לגביה כי סיפרה למספר בני אדם על כך שביצעה את הרצח.

הבדיקה מגיעה ברקע בקשתו של עורך דינו של רומן זדורוב, ירום הלוי, לשלוח לבדיקה 50 שערות נוספות שנמצאו על גופה של ראדה בזירת הרצח.