היועץ לביטחון לאומי של הנשיא דונלד טראמפ, ג'ון בולטון, אמר הלילה (רביעי) כי ארצות הברית תבחן הגברת הסנקציות של קוריאה הצפונית אם פיונגיאנג לא תעצור את תוכנית הגרעין שלה. "אם הם לא מוכנים לעשות את זה, אז אני חושב הנשיא טראמפ היה מאוד ברור", הוסיף בולטון, "הם לא הולכים לקבל הקלה בסנקציות כלכליות ולמעשה אנחנו בוחנים אפשרות של החרפת הסנקציות הללו". בולטון התייחס גם למצב בוונצואלה ואמר כי נשקלת הטלת סנקציות גם על משטרו של מודרו על מנת להגביר את הלחץ על הנשיא.



בתוך כך, תמונות לוויין מסחריות שפורסמו מראות כי קוריאה הצפונית החלה בבנייה מחדש של אתר שיגור טילים שלא היה פעיל מאז הקיץ. הצילומים, שבוצעו ב-2 במרץ 2019, ופורסמו על ידי תא חשיבה שיושב בוושינגטון, מראות פעילות חדשה באתר השיגור טונגצ'אנג-רי שבחלק הצפון-מערבי  של קוריאה הצפונית.

התמונות הראו כי פיונגיאנג החלה לבנות מחדש את כן השיגור במקום, שהוא האתר הראשי של המדינה המבודדת לשיגור לוויינים ארוכי טווח. 


מוקדם יותר היום דווח כי גם גורמי מודיעין בקוריאה הדרומית זיהו סימנים לכך שקוריאה הצפונית שחזרה חלק מהאתר לשיגור טילים טונגצ'אנג-רי, שפירקה בעבר. לפי הדיווח בסוכנות הידיעות הדרום-קוריאנית Yonhap, גג ודלת הותקנו מחדש במתקן. שירות המודיעין הלאומי של סיאול הודיע גם במהלך תדרוך לוועדת המודיעין של האסיפה הלאומית כי "המידע שיש בידי ארצות הברית זהה לשלנו". 

הדיווח פורסם כשבוע לאחר הפסגה השנייה שנערכה בין נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, למנהיג המדינה המסוגרת, קים ג'ונג און, במהלכה דנו הצדדים בפירוקה של המדינה המבודדת מנשק גרעיני. טראמפ אמר כי בפגישה הוא לא שוחח עם קים על התרגילים הצבאיים שמבצע צבא ארצות הברית בשיתוף עם צבא קוריאה הדרומית, זאת לאחר שסיאול הודיעה על הפסקת התמרונים המשותפים.