מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און, עזב היום (שבת) את וייטנאם לאחר כשלון הפסגה עם דונלד טראמפ. גורמים המעורים בפרטים, אשר שוחחו עם רשת CNN טענו כי "הוא הגיע ללא תוכנית גיבוי, מפני שהיה בטוח שייחתם הסכם בתום השיחות - והושפל על ידי הנשיא שלא טרח להגיע לארוחת הצהריים שנקבעה להם". הגורמים, ששמם לא פורסם, הסבירו כי המשלחת הצפון-קוריאנית כולה הגיעה לפסגה בביטחון מלא שיושג בסופה הסכם".
הסימן המובהק ביותר לביטחון המלא שעימו הגיע קים, היה עצם העובדה שבמהלך יו חמישי הוא הסכים לראשונה לענות לשאלה שנשאל על ידי עיתונאי זר. כתב הוושינגטון פוסט, שנמנה על אלו המסקרים את הבית הלבן, שאל אותו על תחושותיו בתום היום הראשון של השיחות. המנהיג הצפון קוריאני השיב: "אני מרגיש טוב, יש לי תחושה חזקה שייצאו מפה תוצאות טובות".
כזכור, ביום חמישי האחרון נמסר מהבית הלבן כי "טראמפ ושליט קוריאה הצפונית לא הגיעו להסכם בסיום יומיים של פגישות, אבל קיימו דיונים מעמיקים על פירוק תוכנית הגרעין של הצפון וכלכלתו". טראמפ וקים קיצרו את הפסגה שלהם בווייטנאם בכשעתיים, ארוחת צהריים משותפת שתוכננה בין שני המנהיגים בוטלה וטקס מתוכנן לחתימה על הסכם לא יתקיים. "לא הושג הסכם בעת הזו, אך הצוותים של שני הצדדים מצפים להיפגש בעתיד", אמרה דוברת הבית הלבן שרה סנדרס.

"הם רצו שנבטל את הסנקציות אבל לא היינו מוכנים לכך", אמר טראמפ במסיבת העיתונאים. "כל הסנקציות הקיימות יישארו על כנן, לא ויתרנו על כלום. נהיה ידידים טובים עם קים וקוריאה הצפונית, יש להם פוטנציאל אדיר. הם הסכימו לוותר על דברים מסוימים אבל לא על מה שרצינו. רצינו פירוק של תוכנית הגרעין".
"יש לו חזון מסוים וזה לא בדיוק החזון שלנו, אבל זה יותר קרוב משהיינו בשנה שעברה ונגיע לשם. החלטנו לעזוב אבל נמשיך לדבר, עם הזמן נגשר על הפער. הוא לא יעשה ניסויי טילים וגרעין, אני בוטח בו, אבל בינתיים נמשיך לדבר עם האנשים שמייצגים את קוריאה הצפונית. אני מעדיף לעשות זאת נכון מאשר לעשות זאת מהר", הוסיף הנשיא.