השנה הייתה 2014 ותחנות הרדיו היו זקוקות להמנון מוזיקלי חדש. כזה שאפשר לשמוע במחזוריות, ושיצליח להיכנס לתודעה של כולם - ואז הגיעו חברי להקת ג'יין בורדו, והשאר היסטוריה.



לאחר שיצאו עם הלהיט 'עינב', בחרו לצאת עם סינגל חדש שהקפיץ את המעמד שלהם בתודעה הציבורית, וככה הפך 'איך אפשר שלא', ללהיט שפתח להם את הדלת לעבר היכל הכבוד במוזיקה הישראלית.



מי זו ג'יין בורדו המסתורית, אתם שואלים? מדובר בשמות הסוסים של סולנית הלהקה, דורון טלמון, שיחד עם מתי גלעד, גיל לנדאו ויואב ארבל הצליחו לשמר את ההצלחה ולשחרר עוד ועוד סינגלים מנצחים כמו 'תנו לנמנם', 'וויסקי' ו'אוקיינוסים'.





במקום לכתוב מה ההשפעות המוזיקליות של חברי צוות הלהקה, שהגדירה מחדש פולק ישראלי והפכה את הקאנטרי למקומי - נעניק לכם הצצה לבחירותיהם בעריכה המיוחדת שהכינו עבורנו במסגרת פרויקט 'אמנים עורכים שבת עברית', הבלעדי לדיגיטל של 103FM. החברים הצליחו לערבב בין דויד ברוזה, זוהר ארגוב, יהודה פוליקר וחוה אלברשטיין - וליצור לנו רצף מוזיקלי נעים לאוזן.



ובזמן שאתם מאזינים, נמליץ לכם גם על הופעתה הקרובה של ג'יין בורדו, שתתקיים במוצ"ש הקרוב במועדון הברל'ה שבקיבוץ להבות חביבה, כחלק מסיבוב ההופעות המלווה את האלבום החדש 'אוקיינוסים'.