עונת הפרסים החלה: טקס "גלובוס הזהב" ה־77 והקדימון לטקס האוסקר נערך במהלך הלילה (בין ראשון לשני) בלוס אנג'לס. את האירוע הנוצץ הנחה הקומיקאי הבריטי ריקי ג'רבייס.

רשימת הזוכים:
חואקין פיניקס זכה בפרס השחקן הדרמטי הטוב ביותר על משחקו ב"הג'וקר". רנה זלווגר זכתה בפרס השחקנית הדרמטית הטובה ביותר על משחקה ב"ג'ודי". "1917" זכה בפרס הסרט הדרמטי הטוב ביותר.

קוונטין טרנטינו זכה בפרס התסריט הטוב ביותר על סרטו "היו זמנים בהוליווד" - והודה בעברית לרעייתו הישראלית, דניאלה פיק, במילים "תודה, גברת". הסרט עצמו זכה בפרס הסרט הקומי או המוזיקלי הטוב ביותר. לורה דן זכתה בפרס שחקנית המשנה הטובה ביותר בסרט, על משחקה ב"סיפור נישואים". סם מנדס זכה בפרס הבמאי הטוב ביותר על "1917".

בראד פיט זכה בפרס שחקן המשנה על משחקו ב"היו זמנים בהוליווד". טארון אגרטון זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסרט קומי או מוזיקלי, על תפקידו כאלטון ג'ון ב"רוקט מן". אקוופינה זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסרט קומי או מוזיקלי על משחקה ב"הפרידה".

אלטון ג'ון ושותפו ליצירה ברני טאפין זכו בפרס השיר המקורי הטוב ביותר, על השיר "I'm Gonna Love Me Again" שכתבו לסרט "רוקט מן" המבוסס על חייו של ג'ון.

הסדרה "היורשים" זכתה בפרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, לאחר שגברה על "הכתר", "שקרים גדולים קטנים", "להרוג את איב" ו"תוכנית הבוקר". הסדרה גרפה פרס יוקרתי נוסף, כאשר בריאן קוקס זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרת דרמה. בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרת דרמה זכתה אוליביה קולמן על משחקה ב"הכתר".

"צ'רנוביל" זכתה בפרס המיני-סדרה הטובה ביותר. ראסל קרואו זכה בפרס השחקן הטוב ביותר במיני-סדרה, על משחקו ב"בקול רם", בה גילם את יו"ר "פוקס ניוז" לשעבר, רוג'ר איילס, שהואשם בתקיפות מיניות.

ראמי יוסף זכה בפרס השחקן הטוב ביותר בסדרה קומית, על משחקו בסדרה "ראמי". פיבי וולר-ברידג' זכתה בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית, על משחקה בסדרה "פליבג", שגם זכתה בפרס הסדרה הקומית הטובה ביותר. "פרזיטים" הדרום קוריאני זכה בפרס הסרט הזר הטוב ביותר.

טום הנקס, זוכה שמונה פרסי גלובוס הזהב, זכה בפרס מפעל חיים על שם ססיל ב. דה־מיל על תרומתו לתעשיית הקולנוע, ופרץ בבכי בזמן נאום התודות.

טום הנקס זוכה בפרס מפעל חיים, צילום: רויטרס
טום הנקס זוכה בפרס מפעל חיים, צילום: רויטרס