משרד הבריאות באיראן הודיע היום (שבת) כי מספר הנדבקים במדינה עומד על למעלה מ-70 אלף, ומספר המתים ל-4,357, זאת לאחר שביממה החולפת מתו 125 חולים. עוד נמסר כי 3,987 מהנדבקים נמצאים במצב קשה וכי 42 אלף איראנים החלימו עד כה מהנגיף. במשרד ציינו כי מפרוץ הנגיף עד היום, בוצעו למעלה מרבע מיליון בדיקות ברחבי המדינה.

נשיא איראן חסן רוחאני הפציר באזרחים "להיענות להוראות משרד הבריאות, זאת נוכח ההקלות בסגר". הודעתו מתפרסמת בצל מספר המתים הגבוה ביממה החולפת. כאמור, העבודה התחדשה בכל המפעלים המכונים "עם סיכון נמוך" וזאת מלבד בבירה טהרן שההקלות בה יחלו רק ב-18 באפריל.

382 סעודים נדבקו בנגיף ביממה החולפת, וכעת מספר החולים בממלכה עומד על 4,033 - כך לדברי משרד הבריאות במדינה. דובר המשרד, מוחמד אל-עבד אל-עלי, אמר במסיבת העיתונאים היומית שקיים כי "מצבם של 67 מהחולים מוגדר קשה וכי 35 החלימו לחלוטין - מה שמעלה את מספר המחלימים הכולל בסעודיה ל-720".

בתוך כך, נפוצו ברשתות החברתיות בטורקיה סרטונים המראים כאוס טוטאלי בעיר, הכולל בין היתר כמה אירועי ירי וקטטות בכניסה לכמה מרכולים ומאפיות, בשל חשש למחסור במזון. הגורם לאירועי האלימות הללו הוא הודעת הממשל מיום שישי בערב, לפיה בחצות הלילה (בין שישי לשבת) יוכרז עוצר למשך 48 שעות. 

ההודעה נמסרה כשעתיים לפני המועד בו העוצר נכנס לתוקף, ב-31 ערים מרכזיות - בהן הבירה אנקרה וגם העיר איסטנבול. מטרת העוצר היא מניעת התפשטות הנגיף בטורקיה, שעד כה רשמה למעלה מאלף מתים, 98 מהם ביממה החולפת. שעות ספורות לאחר ההודעה הראשונה הודיעו במשרד הפנים כי "המאפיות, בתי המרקחת, תחנות הדלק וסניפי הדואר יישאר פתוחים למרות העוצר".

במצרים התרחש אירוע חריג - במסגרתו כוחות הביטחון נאלצו להשתמש בגז מדמיע לפיזור הפגנה של אזרחים בכפר שוברא אלסאהו במחוז דקהליה. הכפריים מחו על כך שרופאה שמתה מקורונה, והיתה נשואה לתושב הכפר - תיקבר בבית הקברות בכפר הזה ולא בכפר הסמוך ממנו היא באה. לבסוף, היא נטמנה בבית הקברות המקומי תחת אבטחה כבדה. התברר כי הרופאה נשואה לאזרח מקומי אך היא במקור מכפר מית אל-עאמל הסמוך לכן דרשו התושבים לקבור אותה בכפר הולדתה ולא בכפר של בעלה. 

במקביל, חמאס העביר אלף יחידות בידוד למשרד הבריאות ברצועת עזה, שבועיים לאחר שהעבודה על בנייתן החלה ברצועת עזה, בפיקוחו של מנהיג הארגון ברצועה יחיא סינוואר. המהנדס ראוחי מושתהא העביר 500 יחידות בידוד לצפון הרצועה ו-500 לדרום. את היחידות קיבל תאופיק אבו נעים, מנכ"ל משרד הפנים. כמו כן, מנכ"ל משרד הבריאות כמאל שח'רה הודיע הבוקר על אישה בשנות ה-60 לחייה מאל-ג'דירה באזור ירושלים, שאובחנה כחולת קורונה, מה שמעלה את מספר הנדבקים בגדה וברצועת עזה ל-268 מקרים. 

עוד נמסר כי 46 מהם החלימו בצפון ובדרום הגדה ובאזור ירושלים, כאשר שניים מתו מהנגיף.  הבכיר הפלסטיני הוסיף במסיבת העיתונאים היומית, כי האישה נדבקה מבעלה ובניה שנדבקו מוקדם יותר, והועברה לבידוד. לדבריו, בין הנפגעים 90 פועלים שמהווים שליש מסך כל הנפגעים, ו-107 שנפגעו לאחר שנדבקו מהפועלים שמהווים כ-40 אחוזים מכלל הנפגעים. 40 מקרים בבית לחם שהם 14 אחוזים מכלל הנפגעים. עד כה בוצעו 17,250 בדיקות ברחבי הגדה והרצועה.