צעיר אמריקאי, שהסרטון שלו סחף אלפי תגובות ולייקים, הפך לכוכב ברשת אחרי שמצא דרך יצירתית לנקום בארוסתו שבגדה בו. תושב ארה"ב שהיה אמור להתחתן בשבועות הקרובים, גילה לפתע כי אשתו לעתיד נפגשת עם גבר אחר מאחורי גבו.

אחותו של הארוס שבור הלב, מדלין סמית', שרצתה לגרום לאחיה לקצת שמחה, עודדה אותו להכין סרטוני טיקטוק שמטרתם להשפיל את הארוסה שפגעה בו כל כך. תחילה, סמית' העלתה סרטון של התגובה הראשונית של אחיה שגילה כי ארוסתו בוגדת בו. בסרטון אפשר היה לראות את ערימת הבגדים והציוד של הארוסה שנזרקו מביתם המשותף.

סרטון הטיקטוק הויראלי הראשון

@mashleigh2

##cheater ##GIRLBYE

♬ original sound - Madeline Smith

האחות סמית' שיתפה את הסרטון בעמוד הטיקטוק הפרטי שלה שנקרא mashleigh2, ובו היא אומרת ברקע: "אחי אמור היה להתחתן בעוד שלושה שבועות והוא בדיוק גילה שארוסתו בוגדת בו. אל תתעסקו על משפחת סמית'". התגובות על הסרטון לא איחרו להגיע והסרטון צבר שתי מיליון צפיות. באחת התגובות על הסרטון האחות כתבה לצופים שהזדהו: "אין ספק שהוא קיבל הרבה תמיכה בעקבות התגובות שלכם".

סרטון הטיקטוק הויראלי השני

@mashleigh2

Kinda PART 2. When your brother fiancé cheats on him three weeks before the wedding..... you throw him a party with all the bridesmaids (; ##girlbye

♬ original sound - Madeline Smith

אחרי מספר ימים, כשהסרטון הראשון כבר הפך ויראלי, האחות העלתה סרטון נוסף. הפעם הסרטון כלל את אחיה ואת השושבינות שהיו מיועדות לחתונה. בסרטון השני אפשר לראות אותו ואת הבנות רוקדים, צוחקים ושותים שמפנייה. על הסרטון הזה סמית' כתבה: "בערך חלק 2, כשהארוסה של אחיך בוגדת בו שלושה שבועות לפני החתונה... את עורכת עבורו מסיבה עם כל השושבינות". גם הסרטון הזה התפרסם והתגלגל מהר מאוד ברשת החברתית. הוא צבר עד כה כ-110 אלף צפיות ועוד אלפי לייקים ותגובות אוהדות שתומכות בארוס הפגוע ומחזקות אותו.  

אחת החברות של האחות סמית', סיפרה באחת התגובות על הסרטונים עוד קצת מידע שחושף את האמת מאחורי הבגידה של האישה בארוסה. "אני מניחה שהיא שכבה עם החבר לשעבר שלה במשך כל הזמן הזה, ואגב, לא רק שהחבר הקודם שלה הוא סוחר סמים – יש לו גם חברה ותינוק", כך כתבה.