תיעוד קורע של משתמשת טיקטוק הפך לוויראלי לאחר שאמה נחתה מהתקרה באמצע הסרטון. לי סן מילן, או בשמה באפליקציה lizzyjane_ , סיפרה כי היא התאמנה בחדרה על שיר לאודישן לקונסרבטוריון לאומנויות דרמה בניו יורק, ארה"ב. לפתע, באופן לא צפוי - אמה קרסה מתוך התקרה.

סרטון הטיקטוק שכבש את הרשת

@lizziejane_

live footage of my mom telling me to break a leg ##FreezeFramePhoto ##GardenProject ##shesokay ##breakaleg ##ceiling ##musical ##fyp

♬ original sound - lizjsm_

"היה רעש חזק מלמעלה, כשהסתובבתי פתאום ראיתי את הרגל של אימי מבצבצת מהתקרה", סיפרה סן מילן לאתר GMA (Good Morning America). מיד כשהיא הפסיקה את הסרטון, אביה הגיע אל החדר בריצה. הוא שאל את האמא בבהלה: "פשוט נפלת מהתקרה?" והאם, בטון המום ומעט חצוף ענתה: "אתה לא מתכוון לשאול אם אני בסדר?". למרבה המזל, אמה של סן מילן לא קיבלה אפילו מכה קטנה במהלך האירוע.

מאוחר יותר, סיפרה סן מילן לBuzzfeed News כי אם שמים לב, אפשר לראות את הפרצוף החשדן שלה עוד לפני שקרתה התקרית ההזויה, כיוון שהיא שמעה רעשים חריגים כאשר אמה חיפשה מזוודות בעליית הגג. הסרטון הוויראלי תפס תאוצה בכל העולם ונכון לכתיבת שורות אלה, הוא עומד על 8 מיליון צפיות.

תגובתה המצחיקה של האמא לאחר הנפילה

@lizziejane_

Reply to @herphilly ceo of “just happened” ##Stitch ##ImAMusician ##spooktember ##quarantine ##mom

♬ original sound - lizziejane_

בתגובה לאירוע, הצופים ביקשו ראיון עם האם עצמה. הצעירה סיפרה בסרטון טיקטוק נוסף כי זה לא אפשרי באותה העת. במקום זה היא העלתה סרטון של אמה בו היא אומרת: "אין לי מושג איך זה קרה. אני לא מאמינה שזה קרה", כשהיא צוחקת על האירוע. היא הוסיפה כי אביה תיקן את החור בתקרה, או לפחות ניסה, אחרי שהניסיון הראשון שלו להדביק את החור בעזרת סרט דביק – כבר נכשל.