השושבין, תומוס רדיאן וילסון (29) השתולל שיכור בחתונה של אחיו סטפן, תקף באלימות את הכלה, ארין מייסון-ג'ורג' ואת אמה ואחיותיה, בטענה שאחיו לא היה צריך לשאת אותה לאישה. וילסון נתן לגיסתו הטרייה אגרופים ואף תפס את שמלת הכלה שלה, מה שגרם לה ליפול במורד המדרגות.



המקרה הגיע לבית המשפט, שם השופט המחוזי גווין ג'ונס, מצא את הנאשם, שעבד באותה תקופה כשוטר בית-כלא, אשם בחמש עברות תקיפה ונזק פלילי. בנוסף לתקיפת הכלה, אחיותיה ואמה, וילסון גם תקף את מנהל המלון בו נערכה החתונה, בווילס, אנגליה. 

התובע קווין צ'ובינור אמר כי וילסון הגיב בכעס כאשר משפחת הכלה ניסתה לגרום לאחיו סטפן - החתן - ללכת לישון, כי היה שיכור. בזמן שניסו לעזור לסטפן לעלות במדרגות, וילסון החל לתקוף את משפחת מייסון-ג'ורג'. לדבריו, אחיו מעולם לא היה צריך להתחתן עם מייסון-ג'ורג' והוא "כבר לא וילסון", כך נאמר בבית המשפט.

בשימוע נאמר כי במהלך האירוע תקף וילסון את אמה של הגב' מייסון-ג'ורג', לינדה, את אחותה הצעירה דיון ותפס גם אחות נוספת, קאלי, בצווארה.

וילסון הכחיש את כל ההאשמות ואילו סנגורו, טום רוברטס, טען כי את התקרית התחילה בכלל מייסון-ג'ורג' ומשפחתה. הוא אמר לבית המשפט כי ווילסון הגיב לאחר שראה את מייסון-ג'ורג' נותנת סטירה לאחיו ושבהמשך היא אף השליכה לעברו של השושבין אגרטל ובקבוק זכוכית. הכלה הכחישה.

כאמור, בית המשפט מצא את וילסון אשם והטיל עליו מעצר של 12 חודשים ו-240 שעות עבודה ללא שכר. הוא גם ייאלץ לשלם פיצויים בסך 250 ליש"ט לכלה ולאחותה קאלי, כמו גם 100 ליש"ט לדיון, לינדה ומנהל המלון.