בימים האחרונים החלה חקירה בעיירת האמאזונס שבברזיל, לאחר סרטון שהפך לוויראלי ברשתות החברתיות הגיע לידיהם של אנשי אכיפת החוק במדינה. בסרטון אפשר לראות אם שלימדה את  שני בניה הקטנים לעשן ג'וינט, בעוד בעלה עודד אותה מהצד. תחילה, האם אמרה למצלמה שמדובר "בקנאביס משפחתי" ומנסה להכניס את הג'וינט לפה של בנה הפעוט, אך הוא טרם ניסה להכניס את החומר אל גופו. ***קשה לצפייה***

אחרי שהאם חסרת האחריות התעקשה ולחצה עליו לעשן, הוא קירב את שפתיו אל הג'וינט המגולגל ושאף ממנו את העשן אל הריאות. האם המשיכה לנסות לתת לילדיה את מהחומר והיא אפילו עודדה אותם ואמרה לבנה: " תעשן עוד, יותר ג'ואל", בזמן שהיא צוחקת מהסיטואציה ואפשר אפילו לומר, נהנית ממנה. 

המשטרה המקומית פנתה לכל מי שיש בידו מידע בנוגע למקרה וביקשה מכל התושבים בעיירה לעזור בזיהוי החשודים. לא ידוע מתי צולם הסרטון, אך הוא הפך לוויראלי מאוד בימים האחרונים והצליח להכעיס הרבה גולשים שדאגו לילדים וביקרו את הוריהם. גולש אחד כתב: "איזה עצוב זה. איפה נעצור?" ואחרת הוסיפה: "אלו הורים שהורסים את העתיד של הילדים שלהם. לילדים הקטנים אין יכולת להגיד לא, איפה האחריות של ההורים?". עד זמן כתיבת שורות אלו, ההורים האשמים טרם נמצאו והחקירה בנושא עדיין בעיצומה.