נהגת משלוחים של חברת אמזון הפכה לוויראלית ברשת אחרי שמצלמת פעמון הדלת תיעדה רגע מטורף בו, אחרי אין ספור שליחים שהתעלמו ממשימה שחיכתה להם על הדלת, הנהגת הזאת שיחקה אותה ובגדול. משתמשת הטיקטוק Mowhawkdog, השתמשה בסרט צהוב על מנת לסמן על הרצפה את המקום בו תתבצע המשימה, שמכוון בצורה מושלמת אל המצלמה. על הדלת חיכה לשליחים פתק ובו נכתב: "שליחי אמזון בואו נשחק! עמדו בריבוע הצהוב, הביטו במצלמה ובצעו ריקוד של 5 עד 10 שניות עבור הטיקטוק". צפו בנהגת המשלוחים המדהימה שביצעה את האתגר:

@mohawkdog

This Amazon delivery made my day!! ##amazon ##amazondelivery ##deliveryheroes ##renegade ##fyp

♬ All of Me - Inst Rumental

בסרטון הוויראלי אפשר לראות את נהגי המשלוחים אחד אחרי השני מגיעים אל הדלת, אך מחליטים להניח את החבילה וללכת בלי לקחת חלק באתגר שהתבקשו לבצע. אחד הנהגים אפילו סימן למצלמה עם האצבע שהוא לא מתכוון להשתתף. בשלב מסוים, יוצרי האתגר המיואשים הוסיפו סימון של חץ על הרצפה, במטרה לגרום לשליחים להבין את המשימה ולקחת בה חלק. אך בדיוק כאשר כמעט אבדה התקווה, המצלמה תיעדה את הרגע לו היא חיכתה כל כך. נהגת משלוחים אחת הניחה את החבילה, הסתכלה הישר אל המצלמה והחלה לרקוד את ריקוד הטיקטוק המפורסם לצלילי השיר "Renegade".

השלט שחיכה לשליחי האמזון על הדלת (צילום: צילום מסך טיקטוק)
השלט שחיכה לשליחי האמזון על הדלת (צילום: צילום מסך טיקטוק)

לבסוף, הנהגת נופפה לשלום למצלמה לפני שעזבה לדרכה. על סרטון הטיקטוק נכתב: "שליחת האמזון הזו עשתה לי את היום!!" ובתוך הסרטון עצמו היא הוסיפה: "את הגיבורה שלי! תודה ששחקת!!". אחרי שהועלה הסרטון, וברקע היה השיר "All Of Me", המנגינה לשיר שרקדה השליחה התווסף לסרטון מאוחר יותר. כאשר הלקוחה צירפה את המוסיקה, היא הופתעה לגלות כי נהגת המשלוחים רקדה בצורה מושלמת

האתגר המגניב נצפה יותר מארבע מיליון פעמים ואף מצא את דרכו אל נהגת האמזון שהגיבה על הסרטון ואמרה: "תודה שתפסת את הרגע הזה! אני תמיד עושה הכל בשביל אווירה טובה כשמבקשים יפה. היה כיף!". הגולשים שצפו בסרטון היו נלהבים מהאתגר והנהגת, ששיתפה פעולה וצלחה את האתגר בכיף. אחד כתב: "זה מה שנקרא משלוח פרימיום" ואחרת הוסיפה: "היא עשתה את זה מדהים, כאילו היא הייתה מוכנה לרגע הזה".