מריו אלברטו, בחור בן 29 ממקסיקו, נכנס לחרדה קשה לאחר שתוצאות בדיקת הקורונה שערך העידו כי הוא חיובי לנגיף. בזמן שהוא המתין לתוצאות הבדיקה השנייה שלו, הצעיר התאשפז במחלקה לחולי קורונה באחד מבתי החולים המקומיים בעיר מונקלובה שבמדינה, שם הוא החליט לשים קץ לחייו. 

הרופאים ציינו כי אלברטו עשה בדיקת קורונה לאחר שחש לא טוב והיה בעל תסמינים של הנגיף. אחרי הבדיקה הראשונה, שהראתה כי הוא חולה במגיפת הקורונה, הרופאים החליטו לבצע בו בדיקה נוספת על מנת לאשר את האבחנה. באותם הימים, אלברטו טופל במחלקה המיועדת, והיה תחת השגחה רפואית צמודה. 

באחת הפעמים בהן אלברטו נכנס לשירותים, הרופאים הבחינו כי במשך 20 דקות הוא לא יוצא מתוך התא. אחת האחיות החליטה לגשת את תא השירותים, שם היא מצאה אותו תלוי עם סדין. על פי הדיווחים בעיתון המקומי Mexico News Daily, מנהל הביטוח הלאומי האזורי, אופולדו סנטילן, לא מתכוון להטיל את האחריות על הצוות הרפואי, כיוון שלדבריו, "זה היה אירוע לא צפוי". 

רק אחרי מותו של אלברטו, הגיעו תוצאות בדיקת הקורונה השנייה, שחשפו כי ככל הנראה הייתה טעות באבחנה, או שהמחלה חלפה – התשובה הייתה שלילית. "אנחנו עצובים מהמקרה, אך לא יכולנו לחזות את המעשה הקיצוני. אם מישהו מגיע אלינו עם חרדה, זה מידע שצריך להתקבל בבית החולים, ובכל אופן, אני ממליץ על ייעוץ פסיכולוגי לחולי קורונה", אמרה סנטילן.