בחור שהחליט שנמאס לו להיות הרווק היחיד בקבוצת החברים שלו, העלה לעמוד הטוויטר שלו את התוכנית הזדונית שלו לחבל במערכות היחסים שלהם. משתמש הטוויטר, WolfOfDallass, שיתף תמונה של חבילה מלאה במסרקי גבות מנצנצים, אותם הוא תכנן לפזר בין הרכבים הפרטיים של חבריו, על מנת לגרום לבנות הזוג שלהם לחשוב שהם בוגדים בהן. הפוסט הוויראלי:

על הפוסט הגבר, שנקרא בטוויטר פדרו, כתב: "נמאס לי להיות החבר הרווק. אז קניתי את אלה כדי להשאיר בכל הרכבים של הבנים, כדי שהנשים שלהן יריבו איתם". במהירות הפוסט הפך לוויראלי ברשת ונצפה מאות אלפי פעמים, על ידי גולשים שלא מאוד התחברו לרעיון. אך בתגובה לטענות הגולשים, פדרו העלה הגיב על הפוסט שלו עם סרטון של גבר צוחק וכתב: "אני במושב האחורי, צוחק לבד מהציוץ שלי כאילו לא בדיוק זרקתי את המברשות האלה בדלת האחורית". הסרטון שהעלה פדרו בתגובה:

מספר רב מהגולשים דווקא הבינו את ההומור מאחורי המזימה של פדרו, וחלקם אפילו תייגו חברים שנמצאים במערכות יחסים וכתבו: "אני כל כך עושה לך את זה". חלק אחר מהגולשים עודד את פדרו ואף נתנו לו כמה המלצות. גבר אחד כתב: "רעיון מעולה. תוסיף כמה שפריצים של בושם זול על המושבים", בעוד אחר הוסיף: "תפזר שם כמה שערות של בחורה אחרת, זה יעשה את העבודה".