רגע מטורף תועד בהודו במסגרתו כלב, שניסה לעשות קצת רושם על התיירים המקומיים, החליט להילחם מול לביאה אימתנית. לאורך הסרטון הכלב מתגרה בנקבת האריה, שגדולה ממנו בהרבה, כאשר באופן מפתיע במיוחד, היא אפילו קצת מפחדת ממנו. כמו כן, לאורך כל הריב המבהיל בין שתי החיות, קבוצת תיירים ישבה על ג'יפ שחור מהצד וצפתה במתרחש. צפו בתיעוד המדהים מתוך הקרב בין הלביאה לכלב:

צפו: כלב נלחם בלביאה אימתנית (צילום: מתוך טוויטר)

תחילה אפשר לראות את שתי החיות מגיחות בסערה מתוך היער, ומתחילות להילחם אל מול עייני התיירים כאילו היו קהל למופע שלהם. עד מהרה הקרב ביניהם נפסק, אך בשלב מסוים הכלב מחליט לחזור ולנסות להתגרות בלביאה, שאף לקחה מספר צעדים אחורה מבהלה. כאשר המלחמה בין הכלב והלביאה נפסקה, אפשר היה לראות את החתולה הגדולה מתרחקת מהמקום יחד עם לביאה נוספת. 

התיעוד המדהים הועלה לעמוד הטוויטר של עובד שירותי היער המקומיים, פרווין סוואן. על הפוסט הוא כתב: "צריך קצת ביטחון בחיים. כלב מול אריה. זה גם מדגיש את הנושא של אינטראקציה בין כלבים לחיות בר משוטטות". כמו כן, הסרטון נצפה מאות אלפי פעמים ומשך אליו תגובות רבות של הצופים ההמומים. אחד כתב: "זו דוגמא מצוינת לכך שהגודל לא קובע", בעוד אחר כתב: "מזל שהם לא חיפשו אוכל, אחרת הוא היה הופך לארוחת הצהריים שלהם".