עמוד הטיקטוק של הכלבה מואקה כבר צבר כ-1.2 מיליון עוקבים, בעקבות המסע המדהים שהקהל שלה מלווה אותה, אחרי ששרדה פגיעת רכבת ונותרה ללא אף. הכלבה המיוחדת, אומצה על ידי בעליה, ג'ואל וורמן בן ה-21, ממקלט לבעלי חיים ברומניה, אחרי התאונה הקשה שעברה, כשהיא נותרה ללא אף במרכז פניה. הכירו את מואקה, הכלבה ללא חוטם:

@joel__079

Laat mo viraal gaan! #adopted #dog #fyp #roemenia #netherlands #viral

♬ Mine - Bazzi

@joel__079

Meet moaca ##dog ##viral ##netherlands ##fun ##fyp ##voorjou ##challange

♬ triggering dog sounds - pat.tea.cakes

לאחר התאונה הקשה, מואקה נאלצה לעבור ניתוח ארוך במשך חמש שעות, שהותיר אותה ללא אף ועם הלשון בחוץ, ולדברי בעליה, הרופאים לא האמינו שהיא תשרוד את הפגיעה. בימים אלו, מואקה חיה עם בעליה בעיירה זוטרמיר שבהולנד, כאשר תהליך השיקום שלה מתועד באופן קבוע בעמוד הטיקטוק של וורמן. 

@joel__079

Storytime ##moaca ##dog ##love ##storytime ##fyp ##voorjou ##viral

♬ feeling - Official Sound Studio

https://www.tiktok.com/@joel__079/video/6845977870603537670?sender_device=pc&sender_web_id=6891224740364158465&is_from_webapp=v2

בסרטונים המדהימים אפשר לראות את מואקה אוכלת ושותה כרגיל, ואף משחקת ומחונכת כמו כל כלב אחר. היא הפכה לכוכבת טיקטוק אמיתית וגרמה לרבים בכל העולם להתרגש מסיפור ההישרדות המדהים שלה. גם ג'ואל קיבל תמיכה רבה מהגולשים שהודו לו על כך שנתן למואקה סיכוי והצליח לעזור לה להשתקם מהתאונה הקשה. "הלוואי שיהיו יותר אנשים כמוך, וגם כלבים כמוהה. היא מבורכת", כתבה אחת הגולשות בעוד אחר הוסיף: "היא יפיפייה, תודה לך שאתה אוהב אותה כמו שהיא".