יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ מיכאל ביטון, התייחס היום (שני) לפגישתו עם שרת התחבורה מרב מיכאלי בנושא רפורמת התחבורה הציבורית ועדכן כי הפגישה הייתה טובה, אך לא חלה התקדמות ברפורמה המרכזית. "לצערי הפערים גדולים", טען.

לדבריו, "היה צריך לנקות שולחן מסוגיות שונות וקטנות של ועדת הכלכלה, שעלו במהלך הזמן. הבנו שנינו שיש פתרונות שניתן להגיע אליהם בהסכמה פשוטה, גם בסוגיית שכחת ילדים, בהשקעה בבטיחות בדרכים ברשויות מקומיות – כשיושבים ומדברים בארבע עיניים מתקדמים".

עם זאת, הדגיש כאמור שבנושא המרכזי לא חלה כל התקדמות: "השרה הציעה הצעה, אני הצעתי הצעה אחרת ואני לא מפרט משום כבוד השיחה הפנימית. העובדה היא שהפתרונות עדיין לא הגיעו".

"ביקשתי שנמשיך לחשוב כל אחד באופן יצירתי, מבחינתי כל פתרון שלא פוגע אנושות בפריפריה יהיה מקובל. ויתרתי על הסוגיה של הערך הצבור ובסוגיות רבות, אבל הסוגיה של הפריפריה והאוכלוסיות המוחלשות זה בנפשי ובנשמתי", הוסיף.

ביטון הסביר כי הוא מקווה שבשעות או בימים הקרובים ימצא פתרון מניח את הדעת, "שיאפשר לרפורמה להתקדם ולמנוע פגיעה שכואבת לי באוכלוסיות המוחלשות. רוח הדברים שלי זה הליכה לפשרה והסכמות, תוך שמירה על עקרונות".