שלשום נישאו כוכבי "האח הגדול", שחף רז וטליה עובדיה בחתונה מתוקשרת עם סלבס רבים מהתעשייה. הכל היה נראה יפה ומפואר, ודפק כמו שעון חוץ מהשמלה של מאיה קיי, אבל מסתבר שנרשמה תקרית דיפלומטית חריגה כזאת שהעמידה בסכנה את החתונה הנוצצת. נתחיל בנחמה שזה קורה במשפחות הטובות ביותר ונמשיך בכלה שבחרה לקחת את זה ברוח ספורטיבית ולא עשתה דרמה גדולה.

כולנו יודעים כמה לחץ חווים החתן והכלה ביום החתונה, במיוחד החתן שצריך לדאוג לטבעות הנישואים, לזר הכלה, ובעיקר לדאוג לרצות את הכלה ביום החשוב בחייה. אממה, רז ברגע האמת בחופה כשנשבעו אמונים, החתן לא מצא את טבעות הנישואים, וכך הוא הסביר להגנתו: "שתי הטבעות היו אצל השושבין כל הערב והן היו שמורות יפה מאוד, ואחר כך העברנו לבחורה שמנהלת את החופה, הנחתי שהיא תעביר לרב, אבל מה שקרה שהיא שמה את הטבעת על השולחן ליד היין, בתוך הקופסא, ואז שחיפשו את הטבעות אני מסתכל ימינה ושמאלה ולא רואה אותה, חיפשתי את השושבין ולא ראיתי אותו מכל האנשים אבל זה היה סנטימטר מהרב ואף אחד לא ראה את זה".

שחף רז (צילום: דור שרון)
שחף רז (צילום: דור שרון)

בסוף נמצאה הטבעת אבל התקרית לא נגמרה בזה, הוסיף רז ושיתף: "אחרי שבירת הכוס והתלהבות, אגב נתפס לי הצוואר מרוב חיבוקים. ירד המתח ועלינו לחדר חתן כלה ופתאום ליאל אלי באה עם משהו ביד ואומרת לי שחף אתה לא מאמין מה מצאתי ליד החופה, אף אחד כבר לא שם, מנקים את האזור, וליאל אלי משום מה הייתה שם ומצאה את הטבעת שלי, הטבעת של טליה כבר הייתה על היד שלי, את הטבעת שלי שכחתי ממנה לגמרי".

טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)
טליה עובדיה ושחף רז (צילום: נמרוד לזר)