- לידיעת הקורא איתמר בן גביר: ברזומה של המפכ"ל המיועד שלך, ניצב אבשלום פלד, יש סיפור אהבה סוחט דמעות (אפילו מליאורה). לפני כ־20 שנה, בהיותו מפקד תחנת בית שמש, היה אירוע במרכז העיר שבו משאית התדרדרה והתנגשה חזיתית בווילה במקום. פלד, שהגיע להרגיע ולטפל באירוע, התאהב בבעלת הבית, גרושה ואם לילדים. השניים התחתנו וגרים עם ילדיה במושב זכריה ליד בית שמש. ניצב פלד הוא גם אביה של שיר פלד, שמוגדרת כמסתערבת הראשונה במשטרה. במושב זכריה גרים גם מפקד מג"ב החדש, בריק יצחק, מינוי נוסף של בן גביר, ועוד כמה וכמה אנשי משטרה.

שיר פלד, הייתי שמחה לשוחח איתך על אביך ועל אשתו השנייה.
״אני לא מעוניינת להתראיין״.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: ״מאז החלטת השר לביטחון לאומי על בחירתו במועמד ניצב אבשלום פלד לתפקיד המפכ"ל הבא, החל מסע רדיפה מתוזמר רצוף רכילויות נגד ניצב פלד, שתכליתו לסכל את המינוי מסיבות שאינן ענייניות. כך גם הפרסום הנוכחי אינו מהווה דבר מעבר לרכילות זולה - ויש להצר על כך. ניצב פלד הינו קצין משטרה עתיר זכויות, שמילא שורה ארוכה של תפקידי פיקוד בהצלחה רבה למען ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל וכך יעשה גם בתפקידו הבא״.

אבשלום פלד (צילום: אריה ליב אברמס, פלאש 90)
אבשלום פלד (צילום: אריה ליב אברמס, פלאש 90)

- “מדיקס", רשת מרכזי רפואת הספורט הגדולה והמתקדמת בארץ, ובית החולים medica אלישע השיקו בשבוע שעבר את מרכז הרפואה והספורט הראשון והגדול מסוגו בצפון, באצטדיון סמי עופר. הגיעו: בעלי מדיקס ערן מנגל, ד"ר יוני ירום ורפי וירשובסקי, והמנכ"ל אורן עוז, ד"ר שלומי ישראלית מנהל בי"ח מדיקה אלישע, שאירחו את המוזמנים, בהם גם יענקל'ה שחר בעלי מכבי חיפה, השותף במיזם. הגיע לפרגן הדוגמן והשחקן תומר הכהן (האקס של), שאמו דפנה תנהל את המרכז. 

הגיע לתמוך באמו. תומר הכהן (צילום: יח''צ)
הגיע לתמוך באמו. תומר הכהן (צילום: יח''צ)

- מלכת היופי לשעבר של ישראל, נועה כוכבא, תוביל את קולקציית אביב־קיץ של “יהלומי פוזיילוב". בחודשים האחרונים פעלה כוכבא ללא הפסקה במסגרת ההסברה הבינלאומית של ישראל וצה"ל מאז 7 באוקטובר, ואף התגייסה למילואים במהלך המלחמה.

נועה כוכבא (צילום: איתן טל)
נועה כוכבא (צילום: איתן טל)