לאחר שליאורה פרסמה בלעדית על המעבר של אייל גולן, דניאל גרינברג ושני ילדיהם המשותפים למושב כפר הנגיד, מסתבר שהדרך למושב לא הייתה קלה במיוחד. אף שגרינברג העלתה באינסטגרם תמונה עולצת ליום הולדתו ה־53 של “אבי ילדיי האהוב" היישר מהבריכה באחוזה החדשה, מידע מסווג שהגיע לליאורה מאיר את הדברים בצורה מעט שונה.

מתברר שכבר לפני מספר שנים התעניין גולן בקניית משק במושב. על מנת להתקבל ולרכוש את הנכס, על פי חוקי התקנון של המושבים, התושב המיועד אמור לקבל את אישור חברי הוועד. לליאורה נודע כי חברי ועד המושב לא אישרו בזמנו את הרכישה של התושב המיועד.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אייל גולן, דניאל גרינברג וילדיהם בחג השבועות (צילום: אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג וילדיהם בחג השבועות (צילום: אינסטגרם)

עכשיו גולן מיישם את האמרה “אם לא נכנסים מהדלת, אפשר לבוא דרך החלון". הוא עובר לגור בשכירות באותו המושב, במשק שמוצע למכירה ב־28 מיליון שקל.

גולן, צאי אל החלון?

מליאם הפקות נמסר: ״אייל גולן מעולם לא התעניין בקניית משק חקלאי. זוהי הפעם הראשונה שהזמר בודק את העניין, ולכן שוכר משק על מנת להבין את החיבור למשק חקלאי. במידה ומשפחתו תתחבר, ישקול הזמר לרכוש משק באחד המושבים באזור״.

אייל גולן (צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90)
אייל גולן (צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90)

> צורי דבוש, יו"ר קליל, ראיין למעלה מ־40 מועמדים בכירים לתפקיד מנכ"ל הקבוצה, ובחר בסוף בניר אלוני. דבוש הודה לפרדי אבוקרט, המנכ"ל שסיים את תפקידו, על עשייתו למען קליל בארבע וחצי השנים האחרונות.

ניר אילני (צילום: מורג ביטן)
ניר אילני (צילום: מורג ביטן)